چگونه بدون گوگل پلی‌استور، اپلیکیشن دانلود کنیم؟

    کد خبر :608540

بسیاری از کاربرانی که به دلایل متعددی از فروشگاه آنلاین گوگل پلی‌استور محرومند، همواره برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های موردنظر خود با مشکل مواجه می‌شوند.

اپلیکیشن گوگل پلی‌استور به عنوان بزرگترین و نخستین منبع دریافت، دانلود و نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی بر روی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل توسعه داده شده توسط گوگل به شمار می‌رود اما برخی از کاربران تحت‌تاثیر مسائل مختلفی از استفاده از آن محرومند.

این گزارش که در وب سایت how۲shout آمده است، به این دسته از کاربران کمک خواهد کرد تا بدون داشتن نرم افزار گوگل پلی‌استور نیز بتوانند اپلیکیشن‌های موردنظر خود را دانلود و نصب کنند.

کارشناسان فعال در حوزه فناوری در این گزارش اعلام کرده‌اند که کاربران قادر خواهند بود از طریق وب سایت‌های معتبری همچون APKmirror.com و APKPure.com فایل‌های APK اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را دریافت کرده و سپس بر روی گزینه install کلیک کرده و آن را بر روی گوشی‌های اندرویدی خود نصب کنند.

اپلیکیشن‌هایی که با فایل APK هستند، به راحتی بر روی گوشی‌های هوشمند دانلود و نصب می‌شوند.

تنها نکته‌ای که در اینجا کاربران باید رعایت کنند، آن است که به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه کنند و با انتخاب گزینه ” Unknown sources ” اجازه دانلود و نصب برنامه از منابع ناشناس را بدهند.

یکی دیگر از راهکارهایی که کاربران می‌توانند برای دانلود و نصب اپلیکیشن از فروگاه آنلاین و اینترنتی غیر از گوگل پلی‌استور از آن بهره مند شوند، مراجعه به سایر فروشگاههای معتبر آنلاینی است که توسط شرکتی غیر از گوگل توسعه داده شده است که از جمله معتبرترین و معروف‌ترین آنها می‌توان به Aptoide، FDroid و Amazon اشاره کرد. کاربران بر اساس این پلتفرم قادر خواهند بود برنامه‌های اندرویدی موردنظر و دلخواه خود را بر روی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید خود نصب و استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید