برتری سه نماینده ایران در مبارزه نخست

  • ورزشی
  • شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰
    کد خبر :608210

روز دوم از دومین دوره رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۹ با کسب چهار پیروزی و یک شکست برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.

در ادامه این مسابقات که با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ژاپن در سالن «ماکوهاری» شهر چیبا جریان دارد، امروز شنبه ۲۳ شهریورماه در بخش مردان مبارزات ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم برگزار می شود که چهار نماینده از کشورمان به دیدار رقبای خود رفته اند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم فرزان عاشورزاده در اولین دیدار نخست ۱۲ بر ۹ برابر «آدرین ویسنته» از اسپانیا باخت و از دور مسابقات کنار رفت. در همین وزن آرمین هادی‌پور کار خود را با برتری ۱۹ بر ۷ برابر «لئون گلاسنویک» از کرواسی آغاز کرد و در ادامه باید به مصاف «دنیز داگدلن» از ترکیه می رفت که این مبارز بر روی شیابچانگ حاضر نشد تا هادی پور راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز سجاد مردانی در اولین دیدار رافائیل آیوکائف از روسیه را ۹ بر ۷ از پیش رو برداشت. وی در مبارزه دوم به مصاف «استفن لامبدین» از آمریکا خواهد رفت. سعید رجبی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در اولین دیدار ۲۳ بر ۲۰ «کارلوس سانسورس» از مکزیک را از پیش رو برداشت و در ادامه به مصاف «کیو دون این» از کره جنوبی خواهد رفت.

به گزارش مهر،روز گذشته نیز تیم کشورمان دو نماینده داشت که سروش احمدی ازدور مسابقات کنار رفت و میرهاشم حسینی نیز موفق به کسب مدال طلا شد.

این مسابقات تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید