خط دفاعی تیم ملی فوتبال محک نخورد

  • ورزشی
  • شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۹:۱۰
    کد خبر :608101

ملی پوش سابق کشورمان گفت: بازی با هنگ کنگ بیشتر به یک بازی تدارکاتی سنگین شبیه بود و حریف آنقدر توانمند نبود که به خط دفاعی ما فشار وارد کند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با مهر در خصوص پیروزی تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی از ملی پوشان دیدیم و قبل از بازی هم انتظار چنین عملکردی را داشتیم.

وی افزود: هنگ کنگ در حد و اندازه‌هایی نیست که برای تیم ایران مشکل ایجاد کند و تنها نقطه برتری آنها میزبانی در این بازی بود.

ملی پوش سابق کشورمان تصریح کرد: بعد از گل دوم ایران، هنگ کنگی‌ها از نظر عصبی به هم ریختند و روی به خشونت آوردند اما این حربه آنها هم موثر نبود و حتی با چاشنی خشونت هم حریف بچه‌های ما نشدند.

مدافع پیشین تیم ملی گفت: این بازی را بیشتر می‌توان به یک بازی دستگرمی و تدارکاتی خوب برای تیم ملی تشریح کرد. در این بازی فشار زیادی به خط دفاعی ما وارد نشد و یا بهتر است اینطور بگویم که خط دفاعی تیم ایران در این بازی محک خوبی نخورد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه بیان داشت: تیم‌های هنگ کنگ و کامبوج نمی‌توانند مقابل ما حرفی برای گفتن داشته باشند و بهتر است در 3 بازی دیگری که با این دو تیم داریم به فکر افزایش آوراژ گل باشیم.

پاشازاده تصریح کرد: حریف و رقیب اصلی ما در این گروه عراق است و با فاصله نسبت به عراق، بحرین دیگر رقیب ما می‌باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید