امیدوارم نتایج مطلوبی در جهانی بگیریم

  • ورزشی
  • شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۹:۰۵
    کد خبر :608096

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: تیم باانگیزه و آماده ای برای حضور در رقابتهای جهانی مهیا شده که امیدوارم با نتایج مطلوبی همراه شویم.

عباس حاج‌کناری در حاشیه آخرین روزهای اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی به مهر گفت: آزادکاران اعزامی به جهانی مدتهاست که در اردوهای تیم ملی حضور دارند و در این مدت سختی و فشار زیادی را متحمل شدند. البته تمامی این نفرات همواره با انگیزه و روحیه بالایی در تمرینات حضور داشتند و حالا نوبت آن رسیده که با بهترین نتایج در رقابتهای جهانی همراه شوند.

وی در خصوص پیش بینی عملکرد آزادکاران در جهانی تصریح کرد: طبیعتا تیم ملی کشتی آزاد ایران کار بسیار سختی را در رقابتهای جهانی پیش رو دارد، چراکه تمامی مدعیان نامدار جهان با تمام توان به میدان خواهند آمد تا ضمن کسب بهترین نتایج در مسابقات جهانی به حداکثر سهمیه های المپیک هم دست یابند. تیم ایران هم به عنوان یکی از مدعیان این رقابتها به میدان خواهد رفت و به سادگی از فرصت بدست آمده برای کسب سهمیه های المپیک نخواهد گذشت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران ادامه داد: ترکیب تیم ملی در روزهای گذشته به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی رضا یزدانی و پرویز هادی دچار تغییر شد که البته جوانان باانگیزه و آماده ای جایگزین این نفرات کردیم که به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای برای رقبا نخواهند بود.

حاج کناری در پایان به لزوم حمایت بیشتر متولیان ورزش از کشتی تاکید کرد و گفت: کشتی‌گیران ملی پوش همواره ثابت کرده اند در هر شرایطی حاضرند برای افتخارآفرینی برای ایران به میدان بروند و هر سختی را به جان بخرند. در نتیجه متولیان ورزش کشورمان نیز باید حمایت بیشتری از این ملی پوشان به عمل آوردند چراکه کشتی از جمله پرافتخارترین رشته های ورزشی در رقابتهای جهانی و المپیک محسوب می شود و همواره بار سنگین افتخارآفرین برای کاروان ورزشی ایران را بر دوش کشیده است.

رضا اطری، بهنام احسان پور، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، رضا افضلی، بهمن تیموری، حسن یزدانی، علیرضا کریمی، علی شعبانی و یداله محبی به ترتیب در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در رقابتهای جهانی هستند که طی روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان به میدان خواهند رفت.

برنامه مسابقات آزادکاران کشورمان در رقابتهای جهانی به شرح زیر است:

پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ شهریورماه: مسابقات اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم

جمعه و شنبه ۲۹ و ۳۰ شهریورماه: مسابقات اوزان ۷۰، ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم

شنبه و یکشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه: مسابقات اوزان ۶۱، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم

قرعه کشی مسابقات هر وزن روز قبل از برگزاری انجام و کشتی گیران در روز نخست تا فینال رقابت های خود را برگزار می کنند و در روز دوم رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال برگزار می شود. این مسابقات از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و ۱۸ تا ۲۱ برگزار می شود که ساعت ۱۱ به وقت قزاقستان ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید