«لئوناردو» پاریس را برای قهرمانی آماده می‌کند

  • ورزشی
  • شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۹:۰۸
    کد خبر :608091

مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن ماموریت دارد تا این تیم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان که همواره هدف اصلی‌شان است آماده کند.

ماموریت اصلی لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن بعد از جلوگیری از خروج نیمار از این تیم آغاز شده است. او حالا در شرایطی باید تیم را برای قهرمانی در اروپا که هدف دیرینه‌شان است آماده کند که ۵ نفر از بازیکنان اصلی تیم به پایان قراردادشان نزدیک شده‌اند.

تیاگو سیلوا، ادینسون کاوانی، اریک ماکسیم، توماس مونیر و لیوین کورزوا این بازیکنان هستند. از طرفی مائورو ایکاردی و سرخیو ریکو بازیکنان تازه‌وارد تیم هستند که به طور قرضی به این تیم آمده‌اند و تضمینی نیست در این تیم بمانند. شاید بازیکنی که لئوناردو باید بیش از باقی روی او تمرکز کند کاوانی است که بازیکن بسیار مهمی برای تیم پاریسی است. او رکورددار گلزنی در باشگاه است و هواداران هم دوستش دارند. از آنجایی که مذاکرات با این بازیکن قطع شده بسیاری معتقدند باشگاه در حال محک زدن ایکاردی برای جانشینی این بازیکن است.

به گزارش مهر،بازیکن دیگری که برای پاریس بسیار مهم است، تیاگو سیلوا است که با وجود ۳۴َ سال سنی که دارد، یکی از بهترین بازیکنان تیمش است. او برای رسیدن پاریس به موفقیت در هر تورنمنتی مهره‌ای کلیدی به حساب می‌آید.

درباره ۳ بازیکن دیگر اما به نظر در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب باشگاه فرانسوی مخالفتی با رفتنشان ندارد و در ژانویه تیم‌های دیگر این شانس را دارند تا آن‌ها را به خدمت گیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید