شیائومی Mi TV با پشتیبانی پیش‌‌فرض از نتفلیکس، ۲۶ شهریور معرفی می‌شود

    کد خبر :608008

شیائومی تصمیم جدی برای رقابت با وان پلاس تی‌وی در هند دارد و به‌زودی از بزرگ‌ترین محصول خود در این بازار رونمایی خواهد کرد.

شیائومی و وان پلاس برندهای مشهور چینی در دنیای فناوری هستند که عموما رقابت شدیدی با هم دارند. هردوی آن‌ها در سال جاری از برنامه‌های جدی برای بازار تلویزیون صحبت کردند و به‌نظر می‌رسد رقابت در این حوزه هم با جدیت ادامه پیدا کند. شیائومی برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را برای رویداد ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهوریور) شروع و شعار Biggest and Best را برای تلویزیون جدید خود انتخاب کرد. زیرمجموعه‌ی این شرکت در هند، تمرکز تبلیغاتی را برای تلویزیون جدید بر عهده داشت که نام Mi TV برای آن انتخاب شده است. شیائومی با این تصمیم، تلویزیون خود را جلوتر از رقیب هم‌وطن یعنی وان پلاس قرار می‌دهد.

رویداد پیش‌روی شیائومی به‌نام Smarter Living در هند برگزار خواهد شد. منابع خبری می‌گویند که علاوه بر تلویزیون، محصولات دیگر مرتبط با خانه‌ی هوشمند هم در این رویداد معرفی می‌شوند. ویدئوهای کوتاهی برای تبلیغات رویداد پیش‌رو توسط شیائومی در توییتر منتشر شده است. در یکی از آن‌ها مانو کومار جین معاون ارشد عملیات بین‌الملل و مدیر زیرمجموعه‌ی هند شیائومی هم حضور دارد. تیزر اول با پیام Sound On شروع می‌شود و صدای مشهور لوگوی نتفلیکس در آن به گوش می‌رسد. سپس متنی در تلویزیون نمایش داده می‌شود که از یکی از مشهورترین برنامه‌های هندی نتفلیکس یعنی Sacred Games برداشته شده است.

تیزر تبلیغاتی شیائومی نشان می‌دهد که آن‌ها درنهایت پشتیبانی کامل از نتفلیکس را به تلویزیون خود اضافه خواهند کرد. قابلیتی که در نمونه‌های قبلی Mi TV وجود نداشت. کاربران شیائومی تا به امروز برای دسترسی به نتفلیکس باید از دانگل‌های خارجی همچون Amazon Fire TV استفاده می‌کردند. درنتیجه ارائه‌ی خدمات نتفلیکس به‌صورت پیش‌فرض در محصول جدید، مزیتی قابل‌توجه برای کاربران شرکت چینی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی پشتیبانی از نتفلیکس را به محصولات قدیمی هم اضافه می‌کند یا خیر. البته چنین رویکردی کاملا منطقی خواهد بود و قطعا کاربران وفادار شیائومی از آن استقبال می‌کنند.

کومار جین در ویدئوی تبلیغاتی دوم حضور دارد و از قابلیت‌های تلویزیون جدید شرکت صحبت می‌کند. او در بخشی از ویدئو می‌گوید: «شیائومی تصمیم دارد که بهترین و بزرگ‌ترین Mi TV را در هند معرفی کند. او همچنین می‌گوید که تلویزیون آتی کیفیت 4K را به کاربران عرضه می‌کند. همین کیفیت هم مجددا اشاره‌ای به پشتیبانی از نتفلیکس دارد.

متنی که در ادامه‌ی توییت شیائومی منتشر شد، کاربران را به ۶۵ هزار بار ریتوییت کردن پیام تشویق می‌کرد. همین عبارت می‌تواند نشانه‌ای از ابعاد ۶۵ اینچی تلویزیون آتی باشد. اگر تخمین‌ها صحیح باشند، تلویزیون جدید بزرگ‌ترین Mi TV خواهد بود. اخبار پیرامون وان پلاس ادعا می‌کنند که نسخه‌ی ۷۵ اینچی وان پلاس تی‌وی در هند عرضه نخواهد شد، اما ارائه‌ی نسخه‌ی ۶۵ اینچی بعید نیست. درنتیجه می‌توان رقابت دو شرکت چینی را در بحث ابعاد برابر دانست.

کومار جین در پایان ویدئو می‌گوید که اگر توییت شیائومی ۶۵ هزار بار ریتوییت شود، اطلاعات بیشتری درباره‌ی تلویزیون ارائه خواهد کرد. به‌هرحال شیائومی همه‌ی تلاش خود را به کار می‌گیرد تا پیش از رونمایی از وان پلاس تی‌وی، توجه رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید