نقیض‌گویی مدیران دولتی درباره ورزشگاه رفتن زنان

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۹:۰۲
    کد خبر :606998

نقیض‌گویی مدیران دولتی، صدای محافل رسانه‌ای حامی و همسو را هم درآورده است.

به گزارش بازتاب، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

سایت جماران از اظهارات ضدونقیض مدیران دولت درباره رفتن زنان به ورزشگاه‌ها نوشت: «همزمان با انتشار اظهارات علی ربیعی، سخنگوی دولت و اعلام موضع دولت درباره ماجرای ورود زنان به استادیوم‌های ورزشی مبنی با مهیا بودن زیرساخت‌ها و تلاش برای وقوع این امر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در اظهاراتی جداگانه گفت: «حضور زنان در ورزشگاه‌ها با فضای فعلی به مصلحت نیست.

خانم لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور نیز در همین خصوص گفت: «سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد و معتقد است که باید از این مسأله حمایت کنیم. دولت تاکنون چندمرتبه شرایط را فراهم کرده است» فارغ از ارزشگذاری بر موضوع ورود زنان و خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها بالاخره بایستی مشخص شود که موضع دولت قرار است از سوی چه کسی اعلام شود چرا که اصلاً زیبنده نیست که از درون دولت صداهای مختلف شنیده شود.

به‌نظر می‌رسد دولت پیش از این موضوع بایستی زیرساخت‌های خود در درون کابینه را فراهم کند چرا که نبود زیرساخت‌های بدیهی و لازم در درون دولت، بیش از موضوع نبود زیرساخت‌ها برای ورود خانواده‌ها به استادیوم به‌چشم می‌آید در نتیجه دولت نیازمند آن است لااقل تکلیف خودش را با اعضایش مشخص کند»

یادآور می‌شود دیروز واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: با فضای فعلی طرفداران تیم‌ها علیه یکدیگر فحش می‌دهند و درگیری وجود دارد، حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت نیست. اما نکته عجیب در این میان، دفاع خانم جنیدی از رفتن زنان به ورزشگاه‌ها با وجود اذعان آقای واعظی به یک واقعیت تلخ درباره فضای نامطلوب ورزشگاه‌ها برای بانوان است. متأسفانه خانم جنیدی در یک سال گذشته با مواضع غیرمنطقی بارها نشان داده که میل به سیاست‌بازی در رویه او بر نگرش حقوقی و معطوف به منافع ملی غلبه دارد. در عین‌حال باید از امثال وی پرسید آیا دفاع از حقوق بانوان، منوط به بردن آنها به ورزشگاه‌هاست؟! یا اساساً رفتن یا نرفتن خانم‌ها به ورزشگاه‌ها چه ربطی به معاونت حقوقی ریاست‌ جمهوری دارد؟!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید