کسب سهمیه المپیک کار بزرگی بود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷
    کد خبر :606393

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: رقابتهای تیمی برای نخستین بار و به صورت نمایشی وارد بازیهای المپیک شده و این خیلی مهم است که به عنوان یکی از قدرتهای برتر دنیا سهمیه کسب کرده‌ایم.

عرفان ناظمی با بیان مطلب فوق به مهر گفت: برنامه فدراسیون جهانی برای سالهای آتی توجه ویژه به رقابتهای تیمی مشترک مردان و زنان است که جذابیت های بالایی دارد و مخاطبین زیادی را نیز خواهد داشت. حضور این رشته به عنوان یک رشته نمایشی در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ می تواند خیلی برای گسترش آن مفید باشد.

وی ادامه داد: به همین دلیل تیم های شرکت کننده در بازیهای هنرهای رزمی از مراکش و چین تایپه گرفته تا کره جنوبی میزبان با انگیزه و قدرت تمام به میدان آمدند و خدا را شکر توانستیم در خاک کره جنوبی و با برتری مقابل رقبا سهمیه لازم برای حضور در این رقابتها را کسب کنیم. ما در رقابتهای چین روسیه را با دو امتیاز اختلاف شکست داده بودیم ولی در این مسابقات با اختلاف زیاد این تیم پرقدرت را از پیش رو برداشته و با کسب مدال طلا مجوز حضور در بازیهای المپیک را کسب کردیم.

این عضو تیم ملی در مورد سفر به چین تایپه هم گفت: پیشنهادی از تکواندو این کشور برای حضور چندماه در اردوهای تیم ملی دریافت کرده ام ولی هنوز تصمیم لازم را نگرفته و تردید داریم. مسابقات ارتشها و المپیک را در پیش داریم که باید در اردوهای داخلی تمرینات آماده سازی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی آغاز کنیم و به همین دلیل می بایست در ایران باشم.

ناظمی در مورد پیشنهاد مالی چین تایپه هم گفت: مبلغی که پیشنهاد شده را می توانم با حضور در لیگ برتر کسب کنم و در اردوهای تیم ملی نیز حاضر باشم. ضمن اینکه از بحث مالی آن مهمتر حضور در بازیهای المپیک است که نمی خواهم با دوری از تهران و نظارت کادر فنی تیم ملی، شانس سفر به توکیو را از دست بدهم.

وی به حضور در لیگ برتر هم اشاره کرد و اظهار داشت: چند پیشنهاد از تیم های شرکت کننده دارم، ولی هنوز تصمیم لازم را در این مورد نگرفته ام. باید همه جوانب را درنظر بگیرم. اهداف بزرگی در تکواندو دارم که می خواهم با مطالعه و مشورت با بزرگان این رشته بهترین تصمیم را بگیرم.

تکواندوکار میانه ای تیم ملی در مورد مربی خود گفت: قبل از هر چیز باید از کادر فنی و بخصوص سرمربی تیم ملی برای همه زحمات و حمایت ها تشکر کنم. ولی واقعا زحمات و تلاش های استاد فلاحی راد نادیده گرفته می شود. به نتایج تیم ملی در همین دو سال توجه کنید. امیرمحمد بخشی، سعید رجبی و میرهاشم حسینی مدالهای با ارزشی برای تکواندو کشور کسب کرده اند که همه شاگرد این استاد سازنده و زحمت کش هستیم. معتقدم برای آنکه در آینده نیز از خدمات مربیان سازنده بهرمند شویم، باید به این دست مربیان بیشتر توجه شود.

ناظمی در پایان گفت: حضور در المپیک و کسب سهمیه خیلی اهمیت داشت که خدا را شکر با هدایت استاد عبداللهی و حمایت کادر فنی تیم ملی و فدراسیون موفق به انجام آن شدیم و به سختی تلاش می کنم تا نظر مربیان را برای رسیدن به ترکیب تیم اعزامی به توکیو ۲۰۲۰ جلب کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید