پایانِ کار ملی‌پوشان کاراته ایران با ۵ مدال

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۲۴
    کد خبر :605578

پرونده تیم ملی کاراته ایران در پنجمین دوره رقابت‌‎های لیگ جهانی در توکیو با کسب ۵ مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.

پنجمین دوره رقابت‌‎های لیگ جهانی کاراته با حضور ۶۴۹ کاراته کا از ۷۹ کشور از روز جمعه گذشته در سالن «نیپون بودکان» شهر توکیو جریان آغاز شد و امروز با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.

صالح اباذری آخرین نماینده ایران بود که در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم در مبارزه نهایی یک بر صفر به «جاناتان هورنه» به نماینده آلمان باخت و نقره گرفت.

بدین ترتیب تیم ملی کاراته ایران در این مسابقات توسط سارا بهمنیار صاحب مدال طلا شد. دو مدال نقره توسط اباذری و پورشیب به دست آمد و مجید حسن نیا و بهمن عسگری نیز موفق به کسب دو مدال برنز شده اند.

فاطمه صادقی، طراوت خاکسار، شیما آل سعدی، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، ابوالفضل شهرجردی، امیرمهدیزاده، امیررضا میرزایی، سیدعلی کریمی، مهدی قراری زاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی و سجاد گنج زاده هم توفیقی در کسب مدال نداشته و از دور مسابقات خارج شدند.

به گزارش مهر،در خاتمه این رقابتها تیم ژاپن با ۸ طلا، ۳ نقره و ۹ برنز قهرمان شد، تیم ایران با ۱ طلا، ۲نقره و ۲ برنز نایب قهرمان شد و تیم آذربایجان با ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

تیم اوکراین با ۱ طلا و ۱ برنزچهارم شد. تیم های مصر، قزاقستان و آلمان با ۱ طلا پنجم شدند. تیم های فرانسه با ۳ نقره و ۱ برنز و ایتالیا با ۲ نقره و ۱ برنز به ترتیب در رده های هشتم و نهم قرار گرفتند. ترکیه و اسپانیا با ۱ نقره و ۲ برنز در مکان دهم ایستادند.

تیم های چین تایپه با ۱ نقره و چین با ۳ برنز به ترتیب دوازدهم و سیزدهم شدند و تیم های فنلاند، یونان، ویتنام، کرواسی، برزیل و گرجستان هر کدام با ۱ برنز در جای چهاردهم قرار گرفتند.

در این مسابقات ۶۴۹ کاراته کا از ۷۹ کشور شرکت داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید