مسابقات حفظ موضوعی «نورباران» در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود

    کد خبر :60547

مسابقات حفظ موضوعی آیات قرآن با عنوان «نورباران» ویژه دختران و پسران در دو رده سنی به صورت شفاهی و در بین کودکان و نوجوانان گروه سنی بین ۷ تا ۹ سال با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده کودک برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، با توجه به ضرورت آشنایی کودکان و دانش‌آموزان با قرآن کریم و در راستای تحقق منویات و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مسابقات حفظ موضوعی آیات قرآن با عنوان «نورباران» ویژه دختران و پسران در دو رده سنی به صورت شفاهی و در بین کودکان و نوجوانان گروه سنی بین 7 تا 9 سال با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده کودک برگزار می‌شود.

داوری مسابقات ویژه دختران را ناهید گلفام، مدرس و حافظ کل، زهره درویش‌پناه، حافظ کل قرآن با بیش از 15 سال سابقه تدریس و داوری مسابقات و خدیجه خانی، مربی رشته حفظ خردسالان برعهده دارند.

محمود نوروزی، یونس عرب‌جزی و مصطفی یادگاری که همه از مدرسان و حافظان کل قرآن و داوران مسابقات سراج هستند نیز داوری مسابقات ویژه پسران را برعهده دارند. مسابقات حفظ موضوعی قرآن ویژه دختران، دوم و سوم مردادماه و مسابقات ویژه پسران، 4 و 5 مردادماه از ساعت 9 تا 18 در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

منبع مسابقات این طرح قرآنی آیات موضوعی است که به صورت بروشور به همت فرهنگسرای گلستان تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه مسابقه «نورباران» به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک، فرهنگسرای گلستان، طبقه دوم، معاونت آفرینش و اجرا مراجعه کرده یا با شماره تلفن 77815173 تماس حاصل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید