معاون اجتماعی سازمان بهزیستی عنوان کرد

اعمال افزایش ۲۹درصدی شهریه مهدهای کودک/برخورد با متخلفین

    کد خبر :605340

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه شهریه ۲۹ درصدی مهدهای کودک اعمال شده است گفت: با مهدهایی که بیش از مبلغ اعلام شده شهریه را افزایش دهند برخورد می شود.

حبیب الله مسعودی فرید گفت:نامه مربوط به افزایش شهریه مهدهای کودک خرداد ماه به مهدهای کودک ارسال شد و در براساس مصوبه کارگروه تعیین درصد افزایش شهریه، قرار شد از ۱۰ تیرماه افزایش ۲۹ درصدی اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر نیز تعداد زیادی از مهدهای کودک افزایش ها را اجرایی کردند و فقط تعداد محدودی افزایش شهریه را مهرماه اجرایی می کنند که آن هم به دلخواهشان بوده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه حقوق پرسنل مهدهای کودک از ابتدای فروردین ماه افزایش یافته است، تاکید کرد:با توجه به تورم ۴۰ درصدی برخی انتظار داشتند افزایش ها بیش از این باشد اما به منظور رعایت حال خانواده ها و اینکه تحت فشار نباشند امسال ۲۹ درصد شهریه ها رشد داشت.

وی اظهار داشت: مبلغ افزایش شهریه مشخص است و هیچ مهدی اجازه ندارد بیش از این میزان از والدین شهریه دریافت کند و در صورت مشاهده این موارد با مهد متخلف به شدت برخورد می شود.

به گفته فرید، سامانه ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ آماده دریافت شکایات خانواده هاست و اطمینان داشته باشند که به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید