خرید و فروش مکان‌های دستفروشی برای حناچی دردسرساز شد

    کد خبر :605098

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره موضوع خرید و فروش مکان‌های دستفروشی به گروه‌های خاص گفت:‌ شهردار تهران در اسرع وقت باید در این زمینه گزارشی ارائه دهد.

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در تذکری ضمن اشاره به بازآفرینی شهری و تکالیفت دولت و شهرداری در این زمینه اظهار داشت: بر اساس مصوبه 15 اردیبهشت 97 هیأت دولت و تأکید رئیس‌جمهور در زمینه بازآفرینی شهری دستگاه‌های دولتی باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: علیرغم این مسئله دستگاه‌های مربوطه کمترین همکاری را با شهرداری داشته‌اند و نوسازی بافت فرسوده استراتژی شهری و ملی به شمار می‌رود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تأمین 30 درصد از منابع برای بازآفرینی شهری همچون تعریض معابر، تأمین فضای سبز و آزادسازی اراضی و … بر عهده شهرداری است و 70 درصد دیگر آن بر عهده دولت بوده که با این وجود دولت اقدامات لازم را انجام نداده است.

نژادبهرام تصریح کرد: شهرداری ریز برنامه‌ها را به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرد و قرار بود 53 میلیارد تومان به شهرداری بدهند ولی این رقم به 10 میلیارد تومان رسید و هنوز هم همین میزان اقدامی برایش صورت نگرفته است.

به گزارش فارس،وی در ادامه به شهردار پایتخت به دلیل خرید و فروش مکان‌های دستفروشی به گروه‌های خاص تذکر داد و گفت: یگان حفاظت شهرداری صحبت‌هایی را مطرح کرده که درصدد کنترل این موضوع است خبر در یکی از رسانه‌ها منتشر شده و در اسرع وقت شهردار تهران باید گزارشی در این زمینه ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید