لنوو از تبلت‌های جدید خانواده Smart Tab رونمایی کرد

    کد خبر :604909

لنوو در نمایشگاه IFA 2019 از محصولاتی جدید در خانواده‌ی اسمارت تب رونمایی کرد که کارایی تبلت‌ها را بیش‌ از پیش برای مصرف‌کننده افزایش می‌دهند.

لنوو به‌خوبی می‌‌داند که اکثر تبلت‌ها با وجود جذابیت و محبوبیت بالا، برخی اوقات کاربرد چندانی برای کاربر به‌همراه ندارند و بدون استفاده رها می‌شوند. شرکت چینی با توجه به همین حقیقت، دو محصول جدید اندرویدی را با طراحی خاص و با هدف افزایش کارایی عرضه کرد. محصولات جدید در زمان‌های عدم استفاده‌ی کاربر،‌ باز هم کارایی قابل‌توجهی ارائه می‌کنند.

لنوو چند تبلت جدید در نمایشگاه IFA 2019 معرفی کرد که هرکدام با قابلیت‌هایی ویژه، کارایی خود را نزد مصرف‌کننده‌ی نهایی افزایش می‌دهند. Yoga Smart Tab و Lenovo Smart Tab M8 محصولاتی هستند که علاوه بر کارایی اصلی به‌عنوان تبلت، در زمان عدم استفاده توسط کاربر هم با استفاده از حالت Ambient گوگل اسیستنت به هاب‌ خانه‌ی هوشمند تبدیل می‌شوند.

خبر مهم دیگر از سوی لنوو در نمایشگاه امسال ایفا، به‌روزرسانی Smart Display بود. این گجت برای کاربران علاقه‌مند به اسپیکرهای هوشمند یک انتخاب عالی بود که در نسخه‌ی جدید با نمایشگر هفت اینچی، کاربری بهینه‌تری پیدا کرد. درواقع طراحی جدید، نمایشگر هوشمند لنوو را برای کاربری در مکان‌های گوناگون خانه بهینه‌سازی کرد.

لنوو یوگا اسمارت تب قابلیت‌های صوتی بسیار زیادی دارد. این تبلت ۱۰/۱ اینچی مجهز به نمایشگر FHD است که کاربری‌های چندگانه‌ای را عرضه می‌کند. قابلیت Smart Charging Station آن، تبلت را به هاب همیشه روشن خانه‌ی هوشمند تبدیل می‌کند که برای خانواده‌ها انتخابی مناسب محسوب می‌شود.

شرکت چینی لنوو با تکیه بر تحقیقات از مشتریان و بازخوردهای آن‌ها ادعا می‌کند که تبلت‌ها با وجود ماهیت پرتابل، برخی اوقات ۲۳ ساعت از روز را در خانه و بدون کاربری خاصی می‌گذرانند. درواقع بسیاری از کاربران، شارژکردن دستگاه‌ها را فراموش می‌کنند که درنهایت آ‌ن‌ها را به گجت‌هایی بی‌فایده تبدیل می‌کند. درمقابل دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند همچون Smart Display و Smart Clock وجود دارند که همیشه روشن، همیشه متصل به منبع تغذیه و همیشه کاربردی هستند.

با افزایش تمایل کاربران و کاربردی‌تر شدن گجت‌های خانه‌ی هوشمند، تبلت‌ها می‌توانند از قابلیت نهفته‌ی خود استفاده کنند. آن‌‌ها می‌توانند به‌عنوان نمایشگرهای هوشمند استفاده شوند که قابلیت کنترل اجزاء خانه‌ی هوشمند را دارند؛ درنتیجه کاربری‌هایی همچون پخش موسیقی و فیلم یا پاسخ به پرسش‌های کاربر (به‌کمک دستیار صوتی هوشمند) از یک تبلت (ظاهرا) بلااستفاده استخراج می‌شود.
Yoga Smart Tab

یوگا اسمارت تب به‌عنوان جایگزین خانواده‌ی Yoga Tab 3 معرفی شد. محصول جدید، بهینه‌سازی‌های مرتبط با هاب خانه‌ی هوشمند را با قابلیت‌های سرگرمی یوگا تب ترکیب می‌کند؛ قابلیت‌هایی که همگی سری یوگا تب را به محصولاتی محبوب در حوزه‌ی سرگرمی تبدیل کردند. یوگا اسمارت تب به‌عنوان محصولی متمرکز بر سرگرمی، ظرفیت‌های بالای صوتی و تصویری را به کاربر عرضه می‌کند. به‌علاوه پایه‌ی مشهور لنوو در محصول جدید هم استفاده می‌شود که امکان استفاده از آن در حالت‌های متعدد را به کاربر می‌دهد. همچنین، لنوو در تبلت جدید از آلومینیم و فلز استفاده کرده است که کیفیت بدنه را بسیار ظریف و دقیق نشان می‌دهد. پوشش مورد استفاده برای یوگا اسمارت تب نیز ظاهری مات به آن می‌دهد.

همان‌طور که گفته شد، لنوو در یوگا اسمارت تب از نمایشگر FHD استفاده کرده که تماشای محتوای ویدئویی را به تجربه‌ای لذت‌بخش برای کاربر تبدیل می‌کند. به‌علاوه آخرین فناوری‌های نمایشی و نورپردازی TDDI در محصول جدید چینی‌ها به چشم می‌خورد که عمق تصویر بهینه و تعامل لمسی بهبودیافته را به کاربر ارائه می‌کند. لنوو در بخش قابلیت‌های صوتی از اسپیکرهای دوگانه‌ی JBL Hi-Fi استفاده می‌کند که تقویت‌کننده‌های بهینه‌سازی‌شده با Dolby Atoms در آن به کار رفته‌اند.

کاربران با استفاده از قابلیت Ambient در گوگل اسیستنت می‌توانند کاربردهایی همچون قاب عکس دیجیتالی، کنترل موسیقی و دستگاه‌های هوشمند خانگی و دسترسی به به‌روزرسانی‌های مهم را از تبلت یوگا اسمارت تب خود استخراج کنند. برای فعال‌سازی خودکار حالت Ambient، دکمه‌ای اختصاصی وجود دارد که در زمان غیرفعال بودن دستگاه، آن را به هاب خانه‌ی هوشمند تبدیل می‌کند. پس از فعال‌سازی می‌توان از کاربری‌های دستیار صوتی هوشمند نیز استفاده کرد.

یوگا اسمارت تب با قیمت ۲۹۹ یورو و از ماه جاری میلادی در وب‌سایت رسمی لنوو و دیگر خرده‌فروشی‌های منتخب عرضه می‌شود.
Lenovo Smart Tab M8

لنوو اسمارت تب M8 به‌عنوان دستگاهی برای همه‌ی اعضای خانواده معرفی شد؛ تبلتی قابل اشتراک که اعضای بزرگسال خانواده در کنار کودکان به‌خوبی از آن بهره می‌برند. به‌علاوه قابلیت همیشه روشن و هاب خانه‌ی هوشمند نیز در این تبلت گنجانده شده است. کاربران می‌توانند تبلت مذکور را به داک مخصوص Smart Charging Station متصل کرده و آن را به هاب خانه‌ی هوشمند با قابلیت‌هایی همچون دریافت و اجرای فرمان‌های صوتی تبدیل کنند. چینی‌‌ها در محصول جدید از قابلیت MEMS در میکروفن‌ها استفاده کرده‌اند که آن را به گجتی ایده‌آل برای کاربری‌های صوتی تبدیل می‌کند.

اشتراک گجت هوشمند بین اعضای خانواده، قطعا نیازمند توانایی مناسب در اجرا و پخش محتوای سرگرمی خواهد بود. لنوو در اسمارت تب M8 از پردازند‌ه‌ی چهار هسته‌ای دو گیگاهرتزی و مودم با پشتیبانی از اتصال وای‌فای ۵ گیگاهرتز استفاده می‌کند. حساب‌های کاربری متعدد در تبلت جدید چینی‌ها با قابلیت تشخیص چهره فعال می‌شوند. به‌علاوه می‌توان رمزهای عبور PIN متفاوت برای هر عضو از خانواده در نظر گرفت تا دستگاه ورود هر یک از آن‌ها را شناسایی کرده و تنظیمات مخصوص را فعال کند. تنظیمات مخصوص شامل مواردی همچون پروفایل صوتی، عکس پس‌زمینه، اپلیکیشن‌ها و فضای ذخیره‌سازی اختصاصی می‌شود.

لنوو در طراحی اسمارت تب M8 جزئیات زیبایی‌شناختی را برای دستگاهی هماهنگ با طراحی داخلی خانه‌های امروزی رعایت کرده است. پوشش فلزی با حاشیه‌های نازک، این تبلت را به عضوی هماهنگ با طراحی مدرن تبدیل می‌کند.

اسمارت تب M8 با قیمت ۱۴۹ یورو و احتمالا از ماه اکتبر سال جاری در فروشگاه آنلاین اختصاصی لنوو و دیگر خرده‌فروشی‌های منتخب عرضه خواهد شد.


Lenovo Smart Display 7

کاربران علاقه‌مند به دستیارهای صوتی هوشمند، در مجموعه‌ی محصولات لنوو انتخاب مناسبی دارند. اسمارت دیسپلی جدید با نمایشگر هفت اینچی طراحی منعطف و جمع‌وجوری دارد. کاربران می‌توانند در موقعیت‌‌های متنوع از گجت هوشمند چینی‌ها استفاده کنند و نمایشگر هفت اینچی SD هم تمامی ظرفیت‌های بصری یک دستیار هوشمند را به‌خوبی ارائه می‌کند.

اسمارت دیسپلی جدید در مقایسه با محصولات قبلی حاشیه‌ی کمتری دارد و حسگر نوری آن تصاویر را با شفافیت بالاتری نشان می‌دهد. لنوو در نسخه‌ی جدید از اسپیکرهای جلویی دوگانه استفاده کرد تا صدای استریو با رزونانس صوتی بهتر به کاربر عرضه شود. از قابلیت‌های دیگر اسمارت دیسپلی هفت اینچی می‌توان به TrueBlock Privacy Shutter اشاره کرد که همراه‌با یک دکمه‌ی سکوت فیزیکی، قابلیت‌های حریم خصوصی را به‌خوبی به کاربر عرضه می‌کند.

لنوو اسمارت دیسپلی برچسب قیمتی ۱۲۹ یورو خواهد داشت و از ماه اکتبر در وب‌سایت رسمی لنوو و دیگر خرده‌فروشی‌های منتخب عرضه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید