فیلیپس تلویزیون‌های OLED+934 و OLED+984 را معرفی کرد

    کد خبر :604875

تلویزیون‌های OLED+934 و OLED+984 گل سرسبد مجموعه تلویزیون‌های فیلیپس در ایفا ۲۰۱۹، به نسل سوم پردازنده‌ی P5 و اسپیکرهای اختصاصی Bower & Wilkins مجهز شده‌اند.

سال گذشته، فیلیپس در نمایشگاه IFA جایگاه ویژه‌‌ی خود را در میان برندهای برتر تلویزیون با مدل OLED+۹۳۰ نشان داد. حال این برند از دو مدل جدید رده‌بالا و یک مدل رده‌پایین در نمایشگاه ایفای برلین رونمایی کرده است. هر دو تلویزیون رده‌بالای این شرکت دارای اسپیکرهای طراحی‌شده توسط شرکت باوِر اند ویکینز، متخصص صدا از انگلستان هستند. البته مدل پیشرفته‌تر OLED+۹۸۴ دارای ساندبار شناوری است که یک توییتر نیز بر بالای آن سوار شده است. فیلیپس مدعی است که طراحی مستقل اسپیکر توییتر در مدل ۶۵ اینچی OLED+۹۸۴ علاوه بر چشم‌نواز بودن، به دلیل جدابودن از دیگر اسپیکرهای بزرگ، کیفیت صوت را در فرکانس‌های بالا (صداهای زیر) به‌ویژه صدای گفتگوها افزایش می‌دهد.

توییتر مستقل از اسپیکرهای ساندبار مدل OLED+984

تلویزیون OLED+۹۸۴ که ماه گذشته در یک نمایش اختصاصی، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین سینمای خانگی EISA ۲۰۱۹ شده بود؛ اولین دستگاه فیلیپس محسوب می‌شود که از نورپردازی مواج محیطی چهارطرفه بهره می‌برد؛ این امر به دلیل فضای اضافی به‌وجودآمده به‌وسیله‌ی مستقل‌شدن اسپیکرها از تلویزیون است.

OLED+984

مشخصات پایین‌تر؛ تأثیرگذاری توأمان

مدل OLED+۹۳۴ مدلی در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچ است که از آرایه‌ی صوتی ۲٫۱٫۲ دالبی آتموس بهره می‌برد. این مدل هم از یک ساندبار با اسپیکرهای رو به بالای ۵ سانتی‌متری بهره می‌برد تا بهرین کیفیت را هنگام پخش محتوای دالبی آتموس در اختیار کاربر قرار دهد.

هر دو مدل به اندروید پای و نسل سوم موتور پردازش تصویر P۵ مجهز هستند که فیلیپس مدعی است، قدرت پردازشی را نسبت به پردازنده استاندارد P۵ به دوبرابر افزایش داده و باعث کاهش مقدار نویز، افزایش وضوح و دقت رنگ می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، یک خروجی اختصاصی برای اتصال ساب‌ووفر خارجی به ساندبار برای علاقه‌مندان در دسترس است.

OLED+934

رازی غافل‌گیرکننده

فیلیپس در کنفرانس مطبوعات خود به یک نکته اشاره نکرد؛ اما این شرکت مدل OLED+۷۵۴ را برای برخی از اصحاب رسانه به نمایش گذاشت. این مدل که در دو اندازه‌ی ۵۵ و ۶۵ اینچی ارائه خواهد شد، مجهز به دستیار صوتی الکسای آمازون و دالبی ویژن و دالبی آتموس نیز است. مدل مورد بحث که از هفته‌ی بعد در بازار انگلستان در دسترس خواهد بود، از سیستم‌عامل لینوکسی Saphi و پردازنده‌ی نسل قبل P۵ بهره خواهد برد.

OLED+754

مدل ۵۵ اینچی در ابتدا به قیمت ۱۸۵۰ دلار عرضه می‌شود. اما انتظار می‌رود تا با موجود شدن در انبار فروشندگان آنلاین، قیمت آن کاهش یابد.

فیلیپس درکنار تلویزیون‌ها، از هدفون‌های بی‌سیم ساخته‌شده در خط تولید تازه احیاشده‌اش رونمایی کرد. این شرکت مدعی است که این محصول، بهترین حذف‌کننده‌ی نویز را در کلاس کاری خود دارد.

بنا بر ادعای سازنده، هدفون روگوشی میان‌رده‌ی Ph805 دارای بلوتوث ۵ و قابلیت حذف نویز تا ۲۷ دسی‌بل است که می‌تواند تا ۹۵ درصد از صدای محیطی را حذف کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید