خودران کردن هواپیماهای کاغذی با یک کیت ساده

    کد خبر :604545

پرواز دائم هواپیماهای کاغذی رویای بسیاری از کودکان است و تحقق این رویا با استفاده از یک کیت ساده و دارای ملخ محقق شده است.

برای تبدیل هواپیماهای کاغذی به پرنده های خودران کیتی تولید شده که پاور آپ نام دارد.این کیت دو پروانه برقی را به هواپیماهای کاغذی اضافه می کند. آخرین نسخه از این کیت که مدل اولیه آن در سال 2011 عرضه شده بود، کنترل هواپیماهای کاغذی را با گوشی ممکن کرده و قابلیت های زیادی را نیز به آنها می افزاید.

کیت جدید پاورآپ متشکل از چهار ماژول مختلف به همراه باتری و اجزای الکترونیکی است که از طریق یک شافت از جنس فیبر کربن به یکدیگر متصل می شوند. در حالی که مدل اولیه این کیت تنها پرواز ساده و مستقیم هواپیما را ممکن می کرد، کیت تازه به آن قدرت مانور می دهد و حتی یک شتاب سنج و یک ژیروسکوپ نیز به آن اضافه شده است.

امکانات مذکور سرعت شیرجه و افزایش ارتفاع هواپیما را تنظیم کرده و از سقوط یا برخورد آن با موانع جلوگیری می کنند. وزن کل این هواپیما 20 گرم بوده و قابلیت تنظیم آن بر روی حالت پرواز خودکار نیز وجود دارد. با شارژ کامل باتری این هواپیما برای 10 دقیقه پرواز قابل استفاده است.

این هواپیمای کوچک می تواند حداکثر 70 متر از گوشی در حال کنترل خود فاصله بگیرد و حداکثر سرعت آن32 کیلومتر در ساعت است. قیمت دو مدل ساده و پیشرفته این کیت 79 و 129 دلار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید