رونمایی از کتاب خاطرات همسر شهید لشکری در تازه‌ترین مراسم شب‌خاطره

    کد خبر :60408

تازه‌ترین برنامه «شب خاطره» هم‌زمان با سالروز عملیات مرصاد با رونمایی از کتاب «روزهای بی‌ آیینه» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تالار اندیشه حوزه هنری در تازه‌ترین برنامه شب خاطره میزبان گلستان جعفریان نویسنده کتاب «روزهای بی آیینه»، «خانم لشکری» همسر «شهید حسین لشکری» و راوی کتاب «روزهای بی‌آیینه» و «سردار اسدالله ناصح» از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

«شب خاطره» که از سری برنامه‌های ماهانه حوزه هنری است، هم‌زمان با سالروز عملیات مرصاد برگزار می‌شود.

سردار اسدالله ناصح در این برنامه به خاطره گویی از دوران جنگ و عملیات مرصاد خواهد پرداخت. سرتیپ پاسدار اسدالله ناصح سال 1332 در بیرجند از توابع استان خراسان جنوبی به دنیا آمد. این سردار جنگ مانند بسیاری دیگر از خیل سربازان خمینی با آغاز جنگ تحمیلی به جنگ با دشمن بعثی پرداخت و تا لحظه آخر در صحنه نبرد حضور داشت.

همچنین آیین رونمایی از کتاب «روزهای بی آیینه» خاطرات همسر شهید حسین لشکری به قلم گلستان جعفریان در این برنامه برگزار خواهد شد.

کتاب «روزهای بی‌آینه» شامل خاطرات منیژه لشکری همسر سرلشکر خلبان شهید آزاده حسین لشکری از زندگی‌اش و چگونگی تحمل 18 سال دوری از همسرش در دوره اسارت است.

این کتاب به روایت ناگفته‌هایی از جنگ تحمیلی می‌پردازد و چگونگی انتخاب‌های یک زن در نبود همسرش و به دوش کشیدن بار زندگی توسط دختری 18 ساله به همراه فرزند 4 ماهه‌اش را شرح می‌دهد که روایت آن به صورت اول شخص و در قالب مستند داستانی است که به دلیل واقعی بودن آن سنگینی بار مستند در این کتاب بیشتر به چشم می‌خورد.

تازه‌ترین برنامه «شب خاطره» پنج‌شنبه 5 مردادماه هم‌زمان با سالروز عملیات مرصاد در تالار اندیشه حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید