سریال «محکومین» سه‌شنبه کلید می‌خورد

    کد خبر :60402

سریال «محکومین» به کارگردانی سیدجمال حاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید سه‌شنبه کلید می‌خورد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال «محکومین» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید از روز سه شنبه این هفته در شهرک غرب آغاز خواهد شد.

لیلا زارع که پیشتر در سریال «ارمغان تاریکی» و «سرزمین کهن» به ایفای نقش پرداخته بود، در این سریال ایفاگر کاراکتر اصلی داستان است. او نقش مددکار اجتماعی را عهده‌دار است.

به دلیل اینکه این سریال ساختاری اپیزودی دارد، 70 بازیگر اصلی و چهره و همچنین 100 بازیگر دیگر نیز در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت و در هر قسمت 6 بازیگر حضور دارند. حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی و … در اپیزودهای دیگر این سریال حضور خواهند داشت.

به گزارش فارس، داستان این اثر پیرامون مجازات جایگزین است. این جرایم سعی دارد تا کاری کند که افرادی که به دلایل غیر عمد مرتکب جرمی شده‌اند، به زندان نیفتاده و آن دوران را در فضایی دیگر سپری کنند. هدف این سریال فرهنگ‌سازی در بخش مجازات جایگزین است.

در «محکومین» در هر قسمت یک پرونده برای هر یک از محکومین تشکیل می‌شود و به جایتنبیه و زندان نگاه جدیدی فرهنگ سازی خواهد شد. این موضوع مت یکسال است که توسط قوه قضائیه تائید شده اما در جامعه کنونی هنوز جایگزین نشده است.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: محمدرضا سکوت تصویربردار، علی جودی دستیار یک و برنامه ریز، طلا معتضدی، حسین قناعت، محمد عبدی نویسنده، مرتضی پورحیدری طراح صحنه و لباس، علیرضا نیازی صدابردار،‌احسان روناسی گریمور، مسعود مهدوی مدیر تولید،‌سارا فروانه مطلق منشی صحنه و …

این سریال در 30 قسمت برای شبکه یک سیما تولید خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید