ادامه گرما در کشور

    کد خبر :60384

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به برقراری هوای صاف و آفتابی در غالب نقاط کشور طی سه روز آینده، از وقوع گرد و خاک در مناطق غرب و جنوب غرب کشور بر اثر افزایش سرعت باد طی روزهای آینده خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ،طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل در بعضی ساعات با گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه (۲ مرداد)، با گذر موج کم‌دامنه‌ای از نوار شمالی کشور در این مناطق وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. در سواحل غربی دریای خزر نیز رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه، روز دوشنبه در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور نیز افزایش سرعت وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک موقتی دور از انتظار نیست. شرق دریای عمان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه ( اول و دوم مرداد)، صاف پیش‌بینی می‌شود که گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. بیشینه و کمینه دما طی این دو روز ۳۷ و ۲۶ و ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای کشور طی فردا گفت: اهواز با بیشینه و کمینه دمای ۵۰ و ۳۳ درجه سانتیگراد و شهرکرد با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۸ درجه سانتیگراد گرمترین و خنکترین شهرها در روز آینده هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید