شرکت سامسونگ مخاطبان را غافلگیر کرد: «گلکسی فولد» تا 24 ساعت آینده وارد بازار کره می شود

    کد خبر :603603

شرکت سامسونگ رسماً اعلام کرد که گلکسی فولد با طراحی جدید تا ساعاتی دیگر وارد بازار کره می شود. اگر این بار گلکسی فولد از آزمون ورود به بازار موفق بیرون آید، یک امتیاز بسیار مثبت برای شرکت سامسونگ رقم خواهد خورد.

سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی گلکسی فولد را معرفی کرد، سپس فهمید که محصول مذکور آماده ورود به بازار مصرف کننده نیست بنابراین دوباره آن را طراحی کرد و قرار است وارد بازار شود.

بر اساس اطلاعاتی که توسط شرکت سامسونگ منتشر شده است، تلفن جدید دارای “طراحی و ساخت پیشرفته” است، سامسونگ در نسخه جدید صفحه نمایش 7.3 اینچی Infinity Flex و یک پنل 4.6 اینچی Super AMOLED در قسمت بیرونی دستگاه قرار داده است. افزون بر این ها، سامسونگ لولا و لایه محافظ صفحه نمایش انعطاف پذیر را نیز به این محصول اضافه کرده است.

به گزارش انتخاب، برای محافظت از آن در برابر گرد و غبار و ذرات دیگر که از طریق قسمت تاشو وارد گوشی می شوند ، اکنون یک لایه محافظ لاستیکی تعبیه شده است. علاوه بر این ، لایه ای که از گوشی در برابر خراشیدگی محافظت می کند ، اکنون از لبه ها فراتر رفته است ، بنابراین گوشی به بهترین شکل محافظت می شود.

گوشی گلکسی فولد سامسونگ دارای شش دوربین است و سازنده آنها را بدون تغییر نگه داشته است. به نظر می رسد سخت افزار این گوشی با گلکسی اس 10 پلاس مطابقت دارد. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 855 ، همراه با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. باتری این محصول با ظرفیت 48080 میلی آمپر ساعتی کار می کند ولی به نظر می رسد مدل 5G دارای باتری 4355 میلی آمپر ساعتی است. سامسونگ مدعی 90 ساعت استقامت ظرفیت باتری است که بسیار شبیه به پرچمداران فعلی این شرکت مانند گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی نوت 10 است.

گلکسی فولد فردا وارد کره جنوبی می شود و کشورهای منتخب از جمله فرانسه ، آلمان ، سنگاپور ، انگلستان و ایالات متحده آمریکا نیز مقاصد بعدی این گوشی خواهند بود. در بیانیه رسمی مطبوعات هیچ چیزی در مورد قیمت این محصول منتشر نشده است. اما ما انتظار داریم که این محصول حدود 2،000 یورو قیمت داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید