جدیدترین اخبار
14 شهریور 1398 ساعت 13:10 اقتصادی کد خبر :603424

موتورسیکلت‌های مدل ۲۰۲۰ هارلی دیویدسن رونمایی شدند

هارلی دیویدسن مدل‌های ۲۰۲۰ خود را معرفی کرد. این مدل‌ها از نمونه‌های کروزر لوکس تا کلاسیک را شامل می‌شوند.

مدل‌های ۲۰۲۰ هارلی دیویدسن بالاخره گواهینامه‌های لازم را از آژانس حفاظت از محیط‌زیست آمریکا (EPA) دریافت کردند. هارلی دیویدسن سه موتورسیکلت جدید با نام‌های Road Glide Limited و Low Rider S و CVO Tri Glide را درکنار نسخه‌ای جدید از مدل کلاسیک Heritage را برای سال ۲۰۲۰ معرفی کرده است. سال آینده، این شرکت تولید ۶ مدل از موتورسیکلت‌های خود را متوقف و مدل Road Glide Limited را نیز جایگزین مدل Road Glide Ultra خواهد کرد.

همچنین، سال ۲۰۲۰ مدل CVO به‌صورت استاندارد با سیستم پایداری در پیچ RDRS به بازار عرضه خواهد شد. این سیستم با سامانه‌های ترمز، ترمز ضدقفل مخصوص پیچ، کنترل کشش در پیچ‌ها، کنترل فشار باد لاستیک‌ها، سیستم اتوهلد (ترمز سربالایی) و سیستم کنترل گشتاور در ارتباط است. پیش‌بینی می‌شود RDRS به‌صورت سفارشی برای مدل‌های ۲۰۲۰ تورینگ نیز عرضه شود.

هارلی دیویدسن برای سال ۲۰۲۰ سیستم سفارشی جدیدی نیز رونمایی کرد. این سیستم که H-D Connect نام دارد، به کاربر امکان می‌دهد اطلاعات مهم موتورسیکلت را در تلفن‌همراه هوشمند خود مشاهده کند. این برنامه می‌تواند مقدار سوخت، شعاع حرکتی موتورسیکلت، فشار باد لاستیک‌ها، حالت رانندگی، میزان سرعت‌ و اطلاعات سواری را نمایش دهد و به‌عنوان رهیاب نیز عمل کند و درصورت به‌سرقت‌رفتن موتورسیکلت، هم به مالک هشدار و هم مکان دقیق موتورسیکلت را به وی اطلاع دهد.

هارلی دیویدسن Road Glide Limited

این مدل سال ۲۰۲۰ جایگزین Road Glide Ultra می‌شود. نسخه‌ی لیمیتد از امکاناتی مانند فرمان گرم‌شونده و رینگ‌های جدید و نشان جدیدی روی باک بنزین و گل‌گیرها، چراغ‌های اصلی دوگانه‌ی LED، شیشه‌ی جلو ۱۳.۵ اینچی و پیشرانه‌ی میلواکی برخوردار است. صندلی مدل لیمیتد پنج سانتی‌متر پایین‌تر از مدل اولترا و ارتفاعض ۶۹ سانتی‌متر است. این مدل ۴۰۶ کیلوگرم وزن دارد و قیمتش از ۲۸ هزار و ۲۹۹ دلار آغاز می‌شود.

هارلی دیویدسن Low Rider S

مدل‌های Low Rider سال ۲۰۲۰ در دو نسخه‌ی متفاوت تولید خواهند شد. حجم موتور نسخه‌ی بزرگ‌تر ۱,۸۶۸ سی‌سی است و قدرت بیشتری دارد. به‌گفته‌ی هارلی دیویدسون، گشتاور تولیدی پیشرانه‌ی این موتورسیکلت ۱۶۱ نیوتن‌متر است. تفاوت این دو نسخه فقط به حجم پیشرانه محدود نیست؛ بلکه مدل جدید Low Rider S فرمان بزرگ‌تری دارد. این تغییرات درکنار زاویه‌ی بهتر نشستن موتورسوار، تجربه‌ی بهتری حین سواری با این موتورسیکلت ایجاد می‌کند. سایر تغییرات این مدل شامل قاب دور چراغ جلو و صندلی یک‌تکه و دوشاخته‌ی جلوی ۴۳ میلی‌متری هستند.

مدل استاندارد Low Rider ارتفاع زین ۶۹ سانتی‌متری دارد؛ ولی در مدل S این ارتفاع به ۶۷ سانتی‌متر کاهش پیدا کرده است. وزن مدل S حدود ۲۹۴ کیلوگرم است؛ درحالی‌که نسخه‌ی عادی ۲۷۸ کیلوگرم وزن دارد. ازنظر ظاهری، طراحی کلاسیک این سری از دهه‌ی ۱۹۸۰ حفظ شده است. مدل جدید این موتورسیکلت در عین قدرتمندبودن بسیار جان‌سخت و بادوام است. قیمت مدل ۲۰۲۰ موتورسیکلت Low Rider از ۱۴ هزار و ۸۹۹ دلار شروع می‌شود؛ ولی در نسخه‌ی S این قیمت به ۱۷ هزار و ۹۹۹ دلار افزایش پیدا کرده است.

 

هارلی دیویدسن Heritage Classic

هارلی دیویدسن مدل هریتج کلاسیک را برای سال ۲۰۲۰ بازطراحی کرده است. البته، تغییرات ظاهری این مدل خیلی گسترده نیستند و تنها باید به تزیین کرومی درکنار رنگ مشکی اشاره کرد. قطعات کرومی در این مدل بخش ورودی هوای پیشرانه، قسمت چراغ‌ها، نگه‌دارنده‌های گل‌گیر عقب، جک و دسته‌ی فرمان را دربر می‌گیرد؛ اما این تغییرات مدل هریتج کلاسیک ۱۱۴ را شامل نمی‌شوند و این مدل همچنان با همان ظاهر قبلی تولید خواهد شد. قیمت مدل هریتج کلاسیک ۱۱۴ در مقایسه با نسل قبل تغییری نکرده و از ۲۰ هزار و ۴۴۹ دلار شروع می‌شود؛ ولی قیمت پایه‌ی مدل جدید ۱۸ هزار و ۹۹۹ دلار است.

هارلی دیویدسن CVO Tri Glide

مدل CVO Tri Glide جزو محصولات سفارشی هارلی دیویدسن است و جایگزین مدل قدیمی CVO Road Glide خواهد شد. به‌گفته‌ی هارلی دیویدسن، مدل Tri Glide بیشترین تقاضا را در بین محصولات لوکس سفارشی این شرکت دارد. از مشخصات این مدل می‌‌توان به پیشرانه‌ی میلواکی بزرگ، رینگ‌های آلومینیومی، چراغ‌های تمام LED، بدنه‌ی رنگی، شیشه‌ی جلو کوچک، گل‌گیر جلو رنگی، صندوق‌‌عقب قفل‌دار، گرمکن صندلی، قاب فیلتر هوای مخصوص، کنترل‌های فرمان مجهز به نورپردازی و رادیوی CB اشاره کرد.

قیمت مدل CVO Tri Glide از ۴۸ هزار و ۹۹۹ دلار در دو تیپ مختلف آغاز می‌شود.

Ad

Ad

روی خط خبر

  • قیمت دلار امروز دوم مهرماه ۹۸ به ۱۱۳۵۰ تومان رسید
  • فعالیت نمایندگی‌های شرکت‌های کشتیرانی تسهیل شد
  • تهیه‌کننده «سیمپسون‌ها» درگذشت
  • ظریف: اگر آرامکو مورد هدف ایران بود، برای سعودی ها فاجعه به بار می آمد؛ دیگر توانایی بازسازی و تعمیر چیزی را نداشتند
  • لاریجانی: خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری اروپا برای ایران وجود ندارد؛ نه به بار است و نه به دار
  • نماینده ولی‌فقیه در سپاه: مذاکره‌ با آمریکا ملت ایران را ذلیل می‌‌کند
  • درخواست وزیر خارجه ژاپن از ظریف: ایران از کاهش تعهد به برجام خودداری کند
  • شروط پرداخت مستمری به بازماندگان کارگر متوفی
  • «سگدو» به تئاترشهر می‌آید/ هامون سانس ویژه «هنر و تجربه» را کلید زد
  • انتقاد معاون محیط زیست از برخی شیوه‌های کسب درآمد در غارها
  • وضعیت ناسالم هوای پایتخت در روز جهانی بدون خودرو
  • ۵ دلیلی که حمله به آرامکوی عربستان به جنگ با ایران منجر نمی‌شود
  • سهمیه «امریه» سمن‌های جوانان اعلام شد
  • فردا مرحله دوم تامین مالی نفتی در بورس انرژی آغاز می‌شود
  • کشورها به برقراری ارتباط بانکی با ایران علاقمند هستند
  • استقبال از عرضه پسته در بورس کالا
  • حضور ۲۹ کشور در جشنواره «انیمایوفکا ۲۰۱۹»
  • نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
  • پرداخت تسهیلات در بانک‌ها منوط به اخذ گزارش اعتباری شد
  • سعید راد: خارج از ایران هیچ خبری برای هنرمندان نیست/ مردم از سلبریتی‌ها جلوترند
  • صادرات بنزین اروپا به آسیای غربی افزایش یافت
  • بیانیه کاخ الیزه درباره دیدار مکرون و روحانی
  • جزییات نرخ جدید نان
  • تردد ۱۳ هزار دوچرخه سوار با مترو
  • کارواش سیار و خدمات خودرو در محل «هاب کار»
  • دیدار نتانیاهو و گانتس بر سر تقسیم قدرت بدون نتیجه پایان یافت
  • لاریجانی: صاحبان تریبون‌ها فهم درستی از شرایط داشته باشند
  • ترامپ: سزاوار جایزه صلح نوبل هستم
  • جانسون: توافق هسته‌ای توافق بدی بود
  • سازمان امور مالیاتی: با پایان مهلت مقرر، ۶۵ درصد پزشکان هیچ کارتخوانی در سامانه مالیاتی ثبت نکردند