ضرورت ساماندهی خدمات ساختمان در کشور

    کد خبر :60292

یک کارآفرین حوزه خدمات شهری با اشاره به ضرورت ساماندهی ارائه خدمات ساختمان، گفت: این بخش پتانسیل بسیار زیادی برای اشتغالزایی دارد.

به گزارش تسنیم، پوریا نوروزی در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که یکی از اهداف اصلی در ایجاد پلتفروم ارائه خدمات ساختمان ایجاد اشتغال در این بخش بوده است به برخی مشکلات این بخش اشاره و اظهار کرد: ایجاد اطمینان بین مشتری و نیروی کار، یکی از ضرورت‌های خدمات دهی در حوزه خانگی است که در این راستا با فیلترهای متعدد نیروهای کار مجرب و متعهد استخدام شده است.

وی با بیان این‌که پلتفروم خدمات خانگی در حال حاضر فقط در شهر تهران متمرکز شده است، تصرریح کرد:‌ به زودی در شهرهای دیگر پایتخت و شهرستان‌های دیگر کشور این خدمات را ارائه می‌دهیم، ضمن آن‌که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در تمام خدمات مربوط به ساختمان از جمله تعمیر، حمل‌ونقل، تاسیسات، باغبانی، نظافت و… وارد می‌شویم.

وی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری دوره پایلوت کار شروع شده است، افزود:‌ از مهرماه سال گذشته برنامه نویسی پروژه آغاز و اسفند 95 به صورت آزمایشی پروژه مذکور رونمایی شد.‌ تا دو ماه آینده فعالیت‌های این سامانه را گشترس می‌دهیم و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان منطقه آزاد کیش، در این جزیره و سایر کلانشهر فعالیت خود را آغاز می‌کنیم.

نوروزی با بیان این‌که تا آخر سال در 5 کلانشهر خدمات تهران را ارائئه می‌دهیم، اظهار کرد: در برخی روزهای هفته با توجه به عرضه و تقاضا قیمت خدمات متفاوت خواهد بود.

مدیر اسپارد با بیان این‌که حداکثر 20 درصد کمیسیون از نیروی کار دریافت می‌شود، یادآور شد:‌ یکی از اهداف ما ایجاد اشتغال در حوزه خدمات ساختمان است که خوشبختانه در این زمینه اهداف مورد نظر تاکنون محقق شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید