انگلیسی‌ها به فروشگاه‌های مواد غذایی هجوم بردند

    کد خبر :602490

یک روزنامه آلمانی نوشت: هرچه به زمان اجرای برگزیت نزدیکتر می‌شویم شاهد هجوم بیشتر انگلیسی‌ها برای تهیه مایحتاج ضروری به فروشگاه‌های این کشور هستیم.

به گزارش بازتاب، روزنامه دی ولت در شماره امروز خود در مطلبی با موضوع برگزیت نوشت: هر چه به زمان اجرایی شدن خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نزدیک‌تر می‌شویم، افزایش ترس، وحشت و کابوس در میان مردم انگلیس بیش از پیش مشهودتر می‌شود.

این روزنامه در ادامه نوشت: انگلیس در حالی در آستانه خروج از اتحادیه اروپا قرار دارد که رشد اقتصادی و میزان درآمد در این کشور معادل صفر اعلام شده است. آگاهان سیاسی بر این باورند که ترک اتحادیه اروپا خسارت‌های جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد بیمار انگلیس برجای خواهد گذاشت.

هجوم روزافزون مردم انگلیس به فروشگاه‌ها برای تهیه مایحتاج اولیه بوضوح حاکی از تشدید نگرانی آنها نسبت به پیامدهای برگزیت است.

بر اساس گزارش‌های میدانی منتشر شده این روزها یکی از دغدغه‌های اصلی مردم انگلیس تهیه و ذخیره سازی مواد غذایی لازم و دارو است. آنها روزانه ساعات زیادی را صرف تهیه این اقلام کرده و بعضاً خاطرنشان کرده‌اند که خواستار حمایت‌های بیشتر دولت در این زمینه هستند.

گفتنی است انگلیس تا پایان ماه اکتبر (۹ آبان) باید از اتحادیه اروپا خارج شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید