آمادگی پلیس پایتخت در ایام محرم و صفر

    کد خبر :601270

فرمانده انتظامی پایتخت ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: نیروی اننتظامی همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا عزاداری عزادارن سید سالار شهیدان در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: در حقیقت محرم و صفر باعث شد که اسلام اصیل و راستین که همان اسلام ناب محمد (ص) سینه به سینه و نسل به نسل از کوران حوادث مختلف به سلامت عبور کند و به دست ما برسد.

وی با اشاره به اینکه حماسه عاشورا حماسه ای تاریخ ساز شد و ندای مظلومیت، حقانیت و حق طلبی سالار شهیدان همچنان در گوش زمان طنین انداز است گفت: امام حسین(ع) همه هستی خود را فدا کرد تا اسلام فدای تزویر، ریا و نفاق نشود.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: نیروی انتظامی خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند و همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا عزاداری عزادارن سید سالار شهیدان در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

وی با تاکید براینکه بی نظمی، ایجاد راه بندان و ایجاد مزاحمت صوتی در مراسم سید سالار شهیدان پذیرفتنی نیست گفت: باید تلاش کنیم بگونه‌ای رفتار نشود که بیگانگان، مفسدان و معاندان از آن بهره برداری منفی کنند.

به گزارش ایسنا،سردار حسین رحیمی گفت: امام حسین (ع) نماد و اسوه همه خوبی هاست، از این رو لازم است که در نهایت نظم و انظباط مراسم عزای حسینی را اقامه و از هر عملی که موجب وهن مذهب شود به شدت دوری کنیم.

وی افزود: در ایام محرم و صفر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با آمادگی صد در صد آماده خدمت رسانی به است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید