مذاکره برای انتقال سرورهای تلگرام به داخل کشور

    کد خبر :60074

وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات با اشاره به الزام مصوبه شورایعالی فضای مجازی برای انتقال سرورهای شبکه های اجتماعی خارجی به داخل کشور گفت: مذاکره برای چگونگی بهره برداری از تلگرام در ایران در جریان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی روز شنبه در حاشیه بازدید از غرفه دولت الکترونیک در بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) در جمع خبرنگاران به الزام مصوبه شورایعالی فضای مجازی برای انتقال سرورهای شبکه های اجتماعی خارجی به داخل کشور اشاره کرد و گفت: مذاکره برای چگونگی بهره برداری از این پیام رسان در ایران در جریان است.

وی افزود: اکنون،اقدام عملی درباره بهره برداری از این شبکه اجتماعی پیام رسان در ایران صورت نگرفته و تنها مذاکره در جریان است.

واعظی گفت: پس از مشخص شدن نتیجه مذاکره و رایزنی با این شبکه اجتماعی، نتیجه را در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مذاکره با دبیر شورایعالی فضای مجازی در رابطه با شبکه اینستاگرام اشاره کرد و گفت: فعلا مذاکره با دبیر شورایعالی فضای مجازی در جریان است و پس از تدوین راهکار مناسب درباره نحوه مذاکره با این شبکه اجتماعی اقدام خواهد شد.

**در دولت دوازدهم هستم
واعظی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی براینکه آیا در دولت دوازدهم حضور دارید، گفت: بله در دولت دوازدهم حضور دارم ، اما در پست دیگری خدمت خواهم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید