آخرین وضعیت مجید انتظامی

    کد خبر :60042

آهنگساز برجسته کشورمان گفت: قرار بود خردادماه کنسرتی داشته باشم اما با توجه به اینکه بیمار هستم قادر به برگزاری آن نیستم.

مجید انتظامی آهنگساز برجسته عرصه موسیقی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: پس از مرخص شدن از بیمارستان، هم اکنون در منزل مشغول درمان هستم تا حالم بهتر شود.

 

وی خاطرنشان کرد: قرار بود خردادماه کنسرتی داشته باشم اما با توجه به اینکه بیمار هستم قادر به برگزاری آن نیستم، باید ببینم شرایط جسمانی‌ام چگونه پیش می رود و بعد مشخص می شود که امکان برگزاری کنسرتم وجود دارد یا خیر.
گفتنی است، مجید انتظامی چندی پیش به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری شد اما با گذشت مدت زمانی اندک، دوباره به دلیل بروز این اتفاق به بیمارستان بازگشت.

 

در کارنامه هنری این اهنگساز برجسته، رهبری ارکستر، ساخت سمفونی های “ایثار”، “انقلاب اسلامی”، “مقاومت”، “خرمشهر”، “این فصل را با من بخوان” و “صلح دیده می شود.
این آهنگساز که فرزند عزت اله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران است، همچنین سابقه ساخت موسیقی بسیاری از فیلم ها را در کارنامه اش دارد که از آن جمله می توان به “تنهاترین سردار”، “شیخ بهایی”، “مردان آنجلس” و “کلاه پهلوی” اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید