حمل ۴۰۰ تن انواع بار هوایی و کارگو در فرودگاه پیام

    کد خبر :599060

فرودگاه پیام اعلام کرد: با حمل بیش از ۴۰۰ تن بار هوایی در فرودگاه بین المللی پیام در پنج ماه نخست سال ۱۳۹۸ رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

به گزارش بازتاب به نقل از فرودگاه بین المللی پیام، عملکرد این فرودگاه در خصوص فعالیت های ۵ ماه نخست سال جاری شاهد رشد ۴۰ درصدی حمل بار هوایی (کارگو) نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

بر اساس اعلام معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام در همین بازه زمانی، بخش آموزشی نیز بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

این گزارش می افزاید: در حوزه خدمات آموزشی، فرودگاه پیام به صورت تجمعی بیش از ۱۱ هزار نشست و برخاست هواپیما در ۵ ماه نخست سال ۹۸ صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

همچنین در حوزه حمل بار هوایی (کارگو) انواع کالاها از طریق این فرودگاه، با حمل بیش از ۴۰۰ تن بار در ۵ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۴۰ درصدی بوده ایم.

فرودگاه بین المللی پیام در ابعادی به وسعت ۳۶۰۰ هکتار در مهرشهر کرج واقع شده که اکنون خدمات هوایی حمل بار و کالا در فرودگاه پیام به اقصی نقاط جهان در حال انجام است و به زودی پرواز مسافری نیز از این فرودگاه به مقاصد کیش و مشهد آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید