بازگشت تنش به روابط زیدان و مدیران رئال مادرید به خاطر خلف وعده پرس

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۱۲
    کد خبر :598962

روابط سرمربی رئال مادرید و رئیس این باشگاه تحت تأثیر یکسری از اتفاقاتی که اخیراً رخ داده، تیره و تار شده است.

به نظر می‌رسد که در داخل رختکن رئال مادرید مشکلاتی وجود دارد که به تدریج دارد سر بر می‌آورد. به نظر می‌رسد تأثیر پاسخ منفی نیمار به پیشنهاد رئالی‌ها برای بازی در این تیم و اصرار او به پیوستن به رقیب دیرینه‌شان یعنی بارسلونا هم بر این مشکلات دامن زده و سبب بروز اختلافی بزرگی میان زیدان و فلورنتینو پرس و به طور کلی ایجاد جوی ملتهب در باشگاه شده است.

زیدان که نشریه مارکا هم اخیراً گزارشی درباره از دست رفتن جایگاه قبلی‌اش در رئال مادرید منتشر کرده است، درباره تعدادی از بازیکنان تیمش تصمیماتی اتخاذ کرد که گویا آنطور که خودش انتظار داشت مورد توجه کادر مدیریتی باشگاه واقع نشده است.

در این میان یکی از گزارشگران فوتبال اسپانیا به نام ادواردو ایندا در برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» فاش کرده که روابط میان زیزو و مدیران باشگاه به شکل قابل توجهی دچار تنش شده است. وی مدعی شده که زیدان از پرس اختیار تام برای خرید و فروش بازیکنان تیمش را خواسته بوده و با وجود موافقت اولیه باشگاه با شرط او برای بازگشت به سانتیاگو برنابئو، خواسته‌اش محقق نشده است.

یکی از دلایل اصلی نارضایتی زیدان، کم کاری باشگاه در زمینه خرید پل پوگبا از منچستریونایتد بوده و این مرد فرانسوی فکر می‌کند که باشگاه به اندازه کافی برای جذب هموطن او تلاش نکرده است. جذب پوگبا اصلی‌ترین خواسته زیدان از پرس بود اما تا الان این خواسته او محقق نشده و بعید هم هست که محقق شود.

چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که هواداران رئال مادرید از سیاستی که این باشگاه در حوزه نقل و انتقالات در پیش گرفته راضی نیستند و ناکامی احتمالی آنها در رقابت با بارسلونا برای خرید نیمار هم بر این نارضایتی خواهد افزود. روز گذشته (سه‌شنبه) خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه مذاکرات میان بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن برای بازگشت نیمار به نوکمپ وارد مراحل نهایی شده است.

زیدان در دوره اول مربیگری‌اش در رئال مادرید هم به خاطر نارضایتی از برخی سیاست‌های باشگاه این تیم را ترک کرد و با رفتنش ضربه سنگینی به این تیم زد که نتیجه آن ناکامی کهکشانی‌ها در کسب حتی یک جام در فصل گذشته شد. او در فاصله دو ماه به پایان فصل گذشته با تعیین یکسری شروط حاضر به بازگشت شد که یکی از آنها داشتن برخی اختیارات در حوزه نقل و انتقالات بود که این اختیارات به او اعطا نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید