حضور ۳۴۰ استارتاپ ایرانی در الکام‌استارز همه را شگفت‌زده کرد

    کد خبر :59895

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ با اشاره به حضور ۳۴۰ استارتاپ ایرانی در الکام‌استارز گفت: بزرگترین و مناسب‌ترین سالن نمایشگاهی الکامپ به استارتاپها تعلق گرفته است و حضور گسترده آنها همه را شگفت‌زده کرده است.

باقر بحری با بیان اینکه بزرگترین سالن نمایشگاهی الکامپ که در دوره‌های قبل در اختیار بخشهای مهمی نظیر دولت الکترونیک بود را امسال به «استارتاپها» اختصاص داده‌ایم، اظهار کرد: استارتاپها، آینده کشور و اقتصاد ما هستند و از این رو سعی کردیم با تخصیص بهترین فضا به آنها، وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ افزود: سالن الکام‌استارز امسال (سالن 8و9) 7 هزار متر‌مربع فضا دارد که 4 هزار متر‌مربع آن به‌صوت مفید به غرفه‌های استارتاپها، محل اختصاصی برای ارائه و معرفی استارتاپ، فضای جلسات خصوصی و جلسات منتورینگ (مربی‌گری) اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه الکام‌استارز امسال بزرگترین رویداد استارتاپی خاورمیانه خواهد بود، تصریح کرد: حتی مسئولان کشور خودمان هم از این استقبال بی‌نظیر بچه‌های استارتاپی شگفت‌زده شدند.

بحری درباره جزئیات این حضور نیز گفت: بیش از 90 استارتاپ غرفه‌های 12 متری در اختیار دارند و 250 استارتاپ نیز به صورت اِستَند در این سالن حضور خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه رشد الکام‌استارز امسال هم کمی و هم کیفی خواهد بود، گفت: برای آنکه الکام‌استارز برای رشد و توسعه استارتاپها مفیدتر و موثرتر باشد، سه فرصت ارائه برای استارتاپها در نظر گرفته‌ایم که شامل ارائه به منتورها، ارائه خصوصی به سرمایه‌گذاران و ارائه در بخش مسابقه می‌شود.

مدیر اجرایی الکامپ همچنین پیش از این گفته بود که «علاوه بر تسهیلات و تخفیفهایی که برای حضور استارتاپها در نمایشگاه اختصاص داده شده، امکان اسکان استارتاپهای شهرستانی در تهران نیز فراهم شده است تا آنها برای حضور در این رویداد با کمترین دغدغه مواجه باشند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید