دستگیری هشت اداره کننده سایت های پخش ویدئوی آنلاین در آمریکا

    کد خبر :598933

هشت اداره کننده برخی سایت های پخش آنلاین فیلم و سریال در آمریکا به علت نقض قانون کپی رایت دستگیر شده و روانه زندان شدند.

هشت اداره کننده برخی سایت های پخش آنلاین فیلم و سریال در آمریکا به علت نقض قانون کپی رایت دستگیر شده و روانه زندان شدند. سایت های یادشده که Jetflicks و iStreamitAll نام دارند از جمله بزرگترین سایت های پخش غیرقانونی فیلم در آمریکا محسوب می شوند که کاربران زیادی نیز داشته اند.

بررسی ها نشان می دهد ده ها هزار برنامه تلویزیونی پرطرفدار با نقض قانون کپی رایت در سایت های یادشده بارگذاری شده بود. iStreamitAll حتی ادعا کرده بود که در مقایسه با نت فلیکس ،پرایم ویدئوی آمازون، هولو و وودو برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی بیشتری را در دسترس قرار داده است.

افراد دستگیر شده توسط پلیس بین 37 تا61 سال سن داشته و همگی آمریکایی هستند. Jetflicks که در سال 2009 کار خود را به عنوان یک سرویس پخش ویدئوی پولی آغاز کرد، دارای دفتری در لاس وگاس است وحق اشتراکی برابر با 10 دلار در ماه از کاربران دریافت می کرد. این سایت و iStreamitAll برنامه های خود را از سایت های تورنت و نه به صورت قانونی به دست می آوردند.

تعداد سریال های تلویزیونی ذخیره شده بر روی Jetflicks بالغ بر 183 هزار مورد برآورد شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید