توضیح کامل در رابطه با سئو برای افراد مبتدی

    کد خبر :598286

سئو یکی از مرموز ترین اسرار دنیای وب است که به جرات می توان گفت،هیچ کس در دنیا نتوانسته درک صحیحی از انجام خدمات سئو سایت سر در بیاورد و هیچ کس نمی تواند بگوید من در دنیای سئو کامل هستم و می توانم هر کاری را انجام دهم!.

تعریف کوتاه و جامع از سئو

سئو چیست؟ کلمه سئو مخفف “بهینه سازی موتور جستجوگر” و یا به زبان انگلیسی Search Engine Optimization است و همانگونه که از نام گذاری آن مشخص است،برای بهینه سازی وب سایت و مطالب شما در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل،یاهو،بینگ و… است و اگر شما بتوانید اصول و نکات سئو را به خوبی انجام دهید،مطمئنا نتایج وب سایت شما در گوگل نمایان خواهد شد و رنک خوبی را به خود می گیرند.

البته باید بدانیم سئو سایت این گونه نیست که بخواهیم موتورهای جستجوگر مانند گوگل و دیگر غول های دنیا را دست کاری کنیم و آن ها را برای نمایش نتایج وب سایتمان فریب دهیم،در واقع اگر شما سئو را به صورت اصولی دنبال کنید و تمام شرایط و ضوابط آن را به نحوه احسنت انجام دهید،مطمئنا رنک بسیار خوبی در گوگل می گیرید و اگر قصد داشته باشید که موتورهای جستجوگر را فریب دهید،مطمئن باشید در ابتدا چندین اخطار از سوی موتورهای جستجوگر دریافت می کنید و یا لینک های شما از صفحات پاک می شود و اگر مجددا این کار را انجام دادید،آدرس اینترنتی وب سایت شما و یا همان دامنه سایت شما،به بخش پنالتی های گوگل منتقل خواهد شد.

یادگیری سئو بسیار آسان است!

آن گونه که در رابطه با انجام دادن سئو صحبت می شود،آسان نیست و سئو نیز سختی های خودش را دارد و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد و یا اگر باز هم توانست چندین حرکت برای سئو بزند مطمئنا در آینده دچار مشکل خواهد شد چون که برای این کار شما نیاز به استخدام یک شخص و یا یک گروه متخصص هستید زیرا الگوریتم های گوگل به صورت هفتگی،ماهیانه،فصلی و سالیانه تغییر می کند و کسی که میخواهد سئو انجام دهد باید به تمام فنون این الگوریتم ها آشنا باشد و از جریاناتی که برای الگوریتم ها پیش می آید،غافل گیر نشود!.

اگر قصد طراحی سایت دارید و نمی دانید خدمات سئو را چگونه باید بر روی سایت انجام دهید به شما پیشنهاد می شود از وب سایت شرکت دیجی ویت بازدید کنید،این شرکت در زمینه های سئو ،خدمات طراحی سایت ،طراحی سایت شخصی و طراحی سایت شرکتی بسیار حرفه ای عمل می کند به گونه ای که توانسته در کمترین زمان ممکن،رضایت هزاران کاربر اینترنتی را به دست آورد!.

هدف از انجام سئو بر روی سایت چیست؟

ممکن است از خود بپرسید که چرا ما به سئو احتیاج داریم و چرا اینقدر حرف از سئو در سطح اینترنت برای کسب و کارهای اینترنتی است؟

مگر سئو چه کاری انجام می دهد که ما از آن بی خبر هستیم؟

اگر بخواهیم هدف سئو را به زبان ساده برای شما کاربران بیان کنیم به این صورت خواهد بود که سئو به هنگام لینک کردن مطالب در نتایج گوگل به کمک شما خواهد آمد و همانگونه که در ابتدای مقاله ذکر شد،اگر اصول سئو را به خوبی رعایت کنید،مطمئنا موتور جستجوگر گوگل به شما اهمیت بسیاری می دهد و سایت شما را در رابطه با کلمه کلیدی که برای آن مطلب تهیه کردید،نمایش می دهد و اگر این اتفاق رخ دهد مطمئنا افراد زیادی به سایت شما هدایت خواهند شد و محبوبیت شما در گوگل نیز چندین برابر خواهد شد و حتی گوگل اقدام به مطالعه سایت شما می کند و سعی بر این دارد حالا که کاربران زیادی به وب سایت شما سر می زنند،برای دیگر کلمات کلیدی مرتبط نیز مطالب شما را نمایش دهد که این کار باعث افزایش سایت شما خواهد شد  و در نتیجه می توانید به اهداف تان از طریق سئو برسید!.

چگونه برای سئو،گوگل را فریب دهیم؟

هرگز این فکر را در سر خود نداشته باشید که بخواهید موتورهای جستجوگر را گول بزنید و از آن ها سوءاستفاده کنید و مطالب وب سایت را با کلک و فریب کاری به صدر نتایج بیاورید،زیرا اگر گوگل همچین چیزی را مشاهده کند مطمئنا وب سایت شما پس از چندین اخطار پنالتی خواهد شد!.

سئو را می توان یک سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت برای سایت دید،زیرا شما تک تک بازدید هایی که می گیرید را مدیون سئو هستید و اگر بخواهید بازدید های بسیاری داشته باشید،باید سئو را به صورت اصولی انجام دهید و در کنار آن مطالب خوب و کاربردی ارائه کنید که کاربر از آن مطالب نیز رضایت داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما وب مستران و کاربران عزیز این است که اگر می خواهید خدمات سئو سایت را به هنگام طراحی سایت انجام دهید،هرگز در اول کار از کلمات کلیدی سنگین و پر بازدید استفاده نکنید زیرا گوگل در ابتدای کار طراحی سایت شرکتی شما و یا طراحی سایت شخصی شما هیچگونه اعتباری نمی بیند و نمی تواند امتیاز خاصی برای شما بدهد و بهتر است ابتدا از کلمات کلیدی مرتبط و فرعی در ابتدای کار استفاده کنید!.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید