رئیس پلیس راهور ناجا: قاطعانه از مأموران‌ پلیس حمایت می‌کنیم

    کد خبر :597359

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از عملکرد قوی، مقتدرانه، منطقی و مبتنی بر قانون مأموران پلیس حمایت کرده و اگر در جایی به مأمور ما توهین شود و مورد هجمه و حمله قرار گیرد با آن برخورد می‌کنیم.

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا ، درخصوص حمایت از ماموران پلیس در ماموریت‌ها اظهار داشت: فرمانده ناجا و هیأت رئیسه با جدیت با کسانی که بر ضد اقتدار پلیس عمل کرده، اقدام و برخورد می‌کنند؛کما اینکه این برخورد از یک نماینده مجلس گرفته تا فرماندار یک شهرستان بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه پلیس همواره از ماموران خود -چه سرباز باشند چه درجه‌دار- حمایت می‌کند، به ذکر نمونه‌ای در این خصوص پرداخت و گفت: اخیرا ورزشکاری به یکی از درجه‌داران پلیس توهین و جسارت کرد که ناجا شکایتی در دستگاه قضایی ثبت کرد و آن فرد آمد و عذرخواهی کرد؛ اما ما گفتیم عذرخواهی کافی نیست و باید به محل خدمت درجه‌دار برود و از او شخصا عذرخواهی کند.

وی با تاکید بر این مطلب که حمایت از ماموران در سطح ناجا وجود دارد افزود: در پلیس راهنمایی و رانندگی نیز همین وضعیت حاکم است؛ اگر با موردی مواجه شویم که مامور به وظیفه قانونی‌اش عمل کرده اما به وی توهین شده و آماج هجمه و حمله قرار گرفته است تا انتها این موضوع را دنبال کرده و با خاطیان نیز برخورد خواهیم کرد.

سردار هادیانفر گفت: در کنار حمایت از مأموران، معاضدت قضایی نیز وجود دارد؛ همچنین معاونت حقوقی در پلیس‌ استان‌ها و شهرستان‌ها فعال بوده و موضوعات را به جد دنبال می‌کند.

به گزارش فارس،این مقام ارشد راهور ناجا با تاکید دوباره بر این مطلب که روسا و مدیران ناجا از عملکرد قوی، مقتدرانه و منطقی و مبتنی بر قانون ماموران خود حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر خدای نکرده ماموران ما دچار خبط و خطایی شوند و احساس کنیم حق کسی ضایع و بی‌عدالتی و ظلم روا شده است بنا بر مقررات حتما برخورد خواهیم کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید