وزیر صنعت، معدن و تجارت:

فقط فرش! دستگیری خودروسازان را از قوه قضاییه بپرسید

    کد خبر :597103

وزیر صنعت، معدن و تجارت از درخواست این وزارتخانه از بانک مرکزی برای افزایش مهلت بازگشت ارز برای صادرکنندگان فرش خبر داد و در پاسخ به خبرنگاران درباره دستگیری خودروسازان گفت که این موضوع باید از قوه قضاییه پیگیری شود.

امروز (یکشنبه) بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

در این مراسم رضا رحمانی یکی از درخواست‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف را افزایش مهلت بازگشت ارز حاصل از صادرات عنوان کرد و گفت: از بانک مرکزی درخواست کردیم مهلت بازگشت ارز را برای صادرکنندگان فرش از هفت به ۱۲ ماه افزایش دهد.

وی افزود: فرش ایرانی مشتریان خاص خود را دارد و با توقف صادرات فرش به آمریکا امکان بازاریابی جدید در شرق آسیا نیز وجود دارد که باید در تولیدات‌مان سلایق آن‌ها را در نظر بگیریم.

وزیر صمت استقبال کشورهای دیگر از نمایشگاه فرش دستباف ایرا را خوب توصیف کرد و از حضور سفرای ۱۴ کشور در افتتاحیه این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا ،وی با بیان اینکه غیر از بحث بازاریابی، مهم‌ترین مشکل صنعت فرش تامین مواد اولیه است، تصریح کرد: بخشی از مواد اولیه فرش ایرانی در داخل کشور تامین می‌شود که مشکل جدی ندارد و باید هماهنگی‌های لازم انجام شود. برای تامین بخش دیگر هم همیشه واردات داشتیم.

این مقام مسئول در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره خودروسازان بازداشتی، گفت: بازداشتی‌های خودرو را از قوه قضاییه بپرسید و فقط درمورد فرش سوال بپرسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید