اعلام زمان اعمال افزایش حقوق فرهنگیان در سال ۹۶

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ ضریب افزایش ۱۰ درصدی حقوق معلمان به استان‌ها، زمان اعمال این افزایش حقوق در سال ۹۶ را اعلام کرد.

سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا ضریب افزایش حقوق معلمان در سال 96 مشخص شد؟»، اظهار داشت: بله، در  26 فروردین ماه، دولت این ضریب افزایش را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد.

وی افزود: ضریب افزایش حقوق سال گذشته 1541 بود و با برای سال 1396 با احتساب افزایش 10 درصدی حقوق‌ها، این ضریب 1695 خواهد بود.

حسینی در پاسخ به این پرسش که «آیا اعمال افزایش حقوق معلمان در فروردین‌ ماه انجام می‌شود؟»، خاطرنشان کرد: بستگی دارد زیرا تا پایان ماه فقط چند روز باقی مانده است.

وی اضافه کرد: باید نگارش سیستم پرسنلی را آماده کنیم و به استان‌ها ارسال کنیم. ممکن است تا یکی دو روز آینده هم احکام پرسنلی صادر شود.

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص اینکه آیا افزایش حقوق معلمان بالاخره در حقوق فروردین ماه اعمال می‌شود یا خیر، گفت: با توجه به اینکه حقوق معلمان به صورت متمرکز پرداخت می‌شود و باید فایل حقوق تا یکی دو روز آینده بسته شود، ممکن است این اعمال افزایش حقوق به فروردین ماه برسد و ممکن است که به فروردین ماه هم نرسد.

حسینی تصریح کرد: در هر صورت اگر این اعمال افزایش حقوق معلمان در سال جاری به فروردین ماه نرسد، به صورت معوق در ماه آینده همراه حقوق پرداخت خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید