بازیگر زنِ هندی ابرقهرمان شد

    کد خبر :596218

ستاره سینمای بالیوود و هالیوود در فیلم ابرقهرمانی کارگردان “آلیتا” بازی می‌کند

پریانکا چوپرا جوناس به فیلم ابرقهرمانی “ما می‌توانیم قهرمان باشیم” (We Can Be Heroes) به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی “رابرت رودریگز” کارگردان “آلیتا: فرشته‌ی جنگ” و “کودکان جاسوس” ملحق شد.

این پروژه داستان حمله‌ی موجودات فضایی و رباییدن ابرقهرمانان زمین را را بازگو می‌کند. در چنین شرایطی، گروهی از کودکان با همکاری یکدیگر سعی می‌کنند والدین خود و دنیا را نجات دهند. در مورد این فیلم اطلاعات بیشتری در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که با ترکیبی از “کودکان جاسوس” و “آلیتا” مواجه باشیم تا اثری مانند “شهر گناه” (Sin City). فیلمبرداری پروژه در حال انجام است.

بازیگر سریالکوانتیکو” (Quantico) در فیلم “آسمان صورتی است” (The Sky Is Pink) ظاهر می‌شود که براساس زندگی “آیشا چودری” ساخته می‌شود و ماه آینده در جشنواره‌ی تورنتو روی پرده می‌رود. او فیلم کمدی دیگری با همکاری “میندی کالینگ” برای یونیورسال تولید خواهد کرد. چوپرا اخیراً در فیلم کمدی “رمانتیک نیست؟” (Isn’t It Romantic) در مقابل “ریبل ویلسون”، “لیام همسورث” و “آدام دی‌واین” نقش‌آفرینی کرده است.

چوپرا بازیگر، خواننده و ستاره‌ی بالیوودی هندی-آمریکایی فیلم‌های بلند بسیاری را به تولید رسانده و آخرین پروژه‌ی خود را در نت‌فلیکس منتشر ساخته است. “رابرت رودریگز” به تازگی فیلم پرخرج اکشن و فانتزی “آلیتا: فرشته‌ی جنگ” به تهیه کنندگی “جیمز کامرون” را روی پرده داشته و به زودی سریال انیمیشن اسپین‌آف “کودکان جاسوس” (Spy Kids: Mission Critical) او از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید