ریل‌ می XT دوربین چهارگانه و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت

    کد خبر :595526

مدیرعامل ریل‌می، معرفی گوشی هوشمندی با نام ریل‌می XT با بهره‌مندی از دوربین چهارگانه و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را تأیید کرد.

مادهاو شث، مدیرعامل شرکت ریل‌می در جریان مراسم معرفی گوشی هوشمند ریل‌می ۵ تأیید کرد که گوشی هوشمند ریل‌می XT تا پایان ماه سپتامبر (اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه) با بهره‌مندی از دوربین چهارگانه و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در هند معرفی می‌شود. در هفته‌ای که گذشت، ریل می 5 و ریل می 5 پرو با دوربین چهارگانه و قیمت مقرون به‌صرفه معرفی شدند.

مدتی‌ است ریل‌می در حال توسعه‌ی دستگاهی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است. با انتشار توئیتی از سوی مدیرعامل ریل‌می، نام این گوشی هوشمند نیز فاش شد. مراسم رونمایی ریل می ۵ با آهنگ Green Day و جمله‌ی «وقتی ماه سپتامبر تمام می‌شود، مرا بیدار کن» به پایان رسید. درنتیجه انتظار می‌رود ریل‌می پایان ماه سپتامبر (اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه) رویداد رونمایی گوشی هوشمند جدید خود را در هند برگزار کند.

مادهاو شث، مدیرعامل ریل‌می، پیش از این نیز اعلام کرده بود که گوشی‌های هوشمند سری جدید ریل‌می ۵ با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هم‌زمان با فصل جشن‌های هند که از ماه اکتبر (مهرماه) آغاز می‌شود، به بازار عرضه خواهند شد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند Realme XT با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل Bright GW1 سامسونگ و سه لنز زاویه باز، لنز ماکرو و درنهایت حسگر تشخیص عمق معرفی شود. احتمال دارد ریل‌می به‌جای عرضه‌ی دستگاه با حسگر تشخیص عمق، گوشی هوشمند جدید را با لنز تله‌فوتو به بازار عرضه کند که باعث کاهش قیمت دستگاه می‌شود.

با این وجود هنوز اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند جدید ریل‌می در دست نیست. انتظار می‌رود در هفته‌های آتی دستگاه جدید معرفی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید