پرسپولیس باید بازی اول را قاطعانه ببرد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ۸:۳۸
    کد خبر :595377

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر این تیم می خواهد به قهرمانی برسد باید از همین هفته های ابتدایی به جمع کردن امتیازات فکر کند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با مهر، در خصوص دیدار هفته اول پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر گفت: فکر نمی کنم پارس‌جنوبی‌جم حریف سرسختی برای پرسپولیس باشد. تیمی که به فکر قهرمانی در لیگ برتر است باید از همین هفته ابتدایی امتیازات را جمع آوری کند. پرسپولیس باید بازی اول را قاطعانه ببرد تا تمرکز تیم با مربی جدید نیز به طور کامل ایجاد شود. همین برد باعث می شود پرسپولیس از لحاظ روحی در شرایط مطلوب قرار بگیرد.

وی درباره توقع هواداران پرسپولیس از تکرار قهرمانی های چند فصل گذشته این تیم با گابریل کالدرون در فصل جاری اظهار داشت: به هر حال کادرفنی جدید نیاز به زمان دارد. البته استخوان بندی بازیکنان پرسپولیس حفظ شده است و این موضوع می تواند به نفع این تیم باشد. پرسپولیس باید از همین هفته ابتدایی امتیازهای لازم را جمع کند.

مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه شایعه شده بود پارس جنوبی جم به دلیل مشکلات مالی قصد نداشت در این بازی شرکت کند یادآور شد: فوتبال ایران با ورشکستگی روبروست. بسیاری از تیم ها مشکلات پارس جنوبی را دارند. این را نمی توان کتمان کرد که فوتبال در حال حاضر با کمبود پول روبروست و پولی هم که وجود دارد به صورت عادلانه تقسیم نمی شود.

ابراهیمی افزود: البته به نظر می رسد پارس جنوبی برای اینکه در صورت باخت مقابل پرسپولیس با انتقاد هوادارانش روبرو نشود و فشار را از روی بازیکنان خود بردارد چنین مشکلاتی را بزرگ کردند تا به چشم بیاید. حالا اگر پارس جنوبی ببازد هم زیر تیغ انتقاد از سوی هواداران خونگرم خود قرار نمی گیرد. البته کمتر کسی هم انتظار دارد این تیم بتواند پرسپولیس را در آزادی شکست دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید