شرکت 10 درصد مدارس در طرح “یاری‌گران زندگی”

    کد خبر :595138

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر به طرح یاریگران زندگی اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای این طرح بودجه گذاشتیم و ۱۰ درصد از کل مدارس آموزش و پرورش در این طرح شرکت می‌کنند که امیدواریم پایان سال به نتیجه خوبی برسیم.

سعید منتظرالمهدی در حاشیه کنگره بین المللی دانش اعتیاد در جمع خبرنگاران گفت: طی ۱۵ سال پیش بالغ بر ۱۱ هزارتن انواع مواد مخدر کشف و ۴۱ هزار عملیات پلیسی انجام شد.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: طی این سالیان ۲۰۰۰ کیلومتر در مرزهای شرقی انسداد ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۹ هزار تن انواع مخدر بر پایه تریاک در افغانستان تولید شد، گفت: در سال گذشته ۸۷۵ تن مواد مخدر کشف شد که ۸۵۰ تن حاصل تلاش نیروهای سبزپوشان نیروی انتظامی بود و ۱۷ شهید در این راه تقدیم کشور شد.

به گزارش ایسنا، منتظرالمهدی با بیان اینکه امروز حرف اول ما در حوزه پیشگیری است، ادامه داد: اولین ایستگاه در حوزه پیشگیری از اعتیاد خانواده و مدرسه است، تمام تلاشمان این است که دانش آموزان تاب آور شوند.

وی در ادامه به طرح یاریگران زندگی اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای آن بودجه گذاشتیم و ۱۰ درصد از کل مدارس آموزش و پرورش در این طرح شرکت می‌کنند که امیدواریم پایان سال به نتیجه خوبی برسیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید