ورودیه ۹۵۰ میلیون ریالی برای لیگ برتر بسکتبال

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۸
    کد خبر :595103

ورودیه تعیین شده برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ۹۵۰ میلیون ریال است که ۳۰ درصد این مبلغ باید تا پیش از دوشنبه هفته آینده و برگزاری جلسه هماهنگی تیم‌ها پرداخت شود.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه هماهنگی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان در فصل ۹۹-۹۸، روز دوشنبه ۴ شهریور با حضور نمایندگان باشگاه ها در سالن اجتماعات فدراسیون بسکتبال برگزار می شود.

در این جلسه که از ساعت ۱۰ آغاز می شود درباره نحوه برگزاری مسابقات و زمان قرعه کشی تصمیم گیری خواهد شد.

فدراسیون بسکتبال از نمایندگان تیم های مهرام، اسلم اسپورت، تورفاقان آذرشهر، شهرداری بندرعباس، مس کرمان، اکسون، شیمیدر، ذوب آهن، پتروشیمی، شهرداری گرگان، رعد پدافند هوایی، نیروی زمینی، شهرداری قزوین، پالایش نفت آبادان و آویژه صنعت برای حضور در این جلسه دعوت کرده است.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال مبلغ ورودیه تیم ها به لیگ ۹۵۰ میلیون ریال تعیین شده است. در همین راستا لازم است باشگاه ها تا روز برگزاری جلسه هماهنگی ۳۰ درصد از این مبلغ را پرداخت کنند.

گفتنی است کارت شرکت در مسابقات تنها به تیم هایی تحویل داده خواهد شد که نسبت به تسویه حساب کامل سنوات گذشته (ورودیه و ۷ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی اقدام کرده باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید