کالدرون خودش را خیلی زود به بازیکن نزدیک کرد

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲
    کد خبر :594897

کاپیتان پرسپولیس گفت: هواداران عامل تعیین کننده هستند و کالدرون هم تا این جا شرایط خوبی را برای تیم ایجاد و بازیکنان را به خوبی هدایت کرده است.

سید جلال حسینی درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه رقابت های لیگ برتر گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. از زمانی که کادر فنی جدید آمدند خیلی زود کار را شروع کردند. کالدرون به سرعت با بازیکنان ارتباط نزدیک برقرار کرد و خودش هم همیشه در مراحل مختلف تمرین کنار بازیکنان حضور دارد. خوشبختانه ما تمرین‌های پیش فصل را زود شروع کردیم و تا امروز تمرینات خوبی داشته‌ایم.

به گزارش مهر،کاپیتان سرخپوشان درباره نخستین بازی این تیم در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: اولین بازی در لیگ همیشه سخت است چرا که همه تیم‌ها در شرایط بدنسازی قرار دارند و زمان می‌برد تا هر تیمی به شکوفایی فنی برسد اما امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

وی درباره عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: امسال بازیکنان خیلی خوبی داریم. بازیکنانی که به ما اضافه شده‌اند هم شرایط بازی در پرسپولیس را به خوبی می‌دانند. بازی کردن در پرسپولیس برای هر بازیکنی سخت است. الان بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند.کار برای حضور در ترکیب اصلی سخت است. همه باید بجنگیم. امیدوارم امسال هم سال پرسپولیس باشد.

حسینی درباره رفتن برانکو و حضور گابریل کالدرون در راس کادرفنی پرسپولیس تاکید کرد: به هر حال برانکو مربی پرافتخاری بود و خیلی برای این تیم زحمت کشید. همه شاهد کارهای بزرگ او بودند اما فوتبال حرفه‌ای همین است و هر آمدنی یک رفتنی دارد. کالدرون هم یک مربی کاملا حرفه‌ای است. تا این جا شرایط خوبی را برای تیم ایجاد و بازیکنان را به خوبی آماده کرده است.

مدافع سرخپوشان پایتخت درباره قرعه بازی های پرسپولیس در لیگ برتر یادآور شد: اگر پرسپولیس در این چند سال تیم شد، هواداران باعث شدند. آنها در این چند سال خیلی تیم را حمایت کردند و با همه اتفاقات و مشکلات و حاشیه‌ها جنگیدند. آن ها عامل بسیار مهم و تعیین کننده ای هستند. راجع به قرعه هم باید بگویم که به هر حال همه تیم‌ها باید با هم بازی کنند و کار برای همه سخت است. ما باید بازی به بازی پیش برویم و امیدوارم لیگ را خوب شروع کنیم.

این بازیکن در پایان راجع به حاشیه هایی که درباره حضور احتمالی او روی نیمکت تیم مطرح شد خاطرنشان کرد: من مثل بقیه بازیکنان هستم و فقط یک وظیفه دارم. خوب تمرین کردن و خوب بازی کردن؛ تصمیم در این مورد نیز با سرمربی تیم است. من همه تلاشم را می‌کنم اما خود سرمربی باید تصمیم بگیرد که چه کسی در زمین باشد. برای من این حاشیه‌ها هیچ اهمیتی ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید