قابلیت‌های جدیدی به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود

    کد خبر :594589

اینستاگرام در حال آزمایش حالت‌های جدید بومرنگ و اضافه‌کردن قابلیت استفاده از اپلیکیشن لی‌اوت (Layout) در استوری است.

جین مانچون وونگ، یکی از محققان حوزه‌ی اپلیکیشن، در آخرین پست وبلاگ خود اعلام کرد به‌زودی، کاربران می‌توانند در استوری اینستاگرام از حالت‌های جدید بومرنگ و اپلیکیشن لی‌اوت (Layout) استفاده کنند. ظاهرا اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی برای اضافه‌کردن به این شبکه‌ی اجتماعی است. جین وونگ ازطریق یکی از منابع موثق به این اطلاعات دست پیدا کرده است و بنابر اعلام وی، به‌نظر می‌رسد باید منتظر پنج حالت جدید بومرنگ برای استوری اینستاگرام باشیم.

پنج حالت جدید بومرنگ عبات‌اند از: ۱. Hold که به پایان هر لوپ مکثی کوتاه اضافه می‌کند؛ ۲. Dynamic که به پایان هر لوپ حرکتی ناگهانی اضافه می‌کند؛ ۳. Slowmo که دقیقا شبیه حالت Classic، ولی آهسته‌تر از آن است؛ ۴. Duo که کمی از حالت Classic آهسته‌تر است؛ ۵. (Duo (again که کمی از حالت Classic سریع‌تر است.

حالت‌های جدید بومرنگ، تنها امکانات جدیدی نیستند که به استوری اینستاگرام اضافه خواهند شد. ظاهرا به‌نظر می‌رسد قابلیت جدید دیگری دراختیار کاربران شبکه‌ی اجتماعی محبوب اینستاگرام قرار خواهد گرفت که با کمک آن می‌توانند از اپلیکیشن مستقل لی‌اوت در قسمت استوری بهره ببرند. لی‌اوت‌های مختلفی در قسمت استوری هم برای اضافه‌کردن تصویر از Camera Roll و هم ازطریق Story Camera دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به آنچه جین وونگ به‌اشتراک گذاشته است، به‌نظر می‌رسد ۶ لی‌اوت‌ مختلف به قسمت استوری اضافه می‌شود.

هنوز مشخص نیست اینستاگرام قصد دارد اپلیکیشن لی‌اوت را به‌صورت مستقیم با اپلیکیشن اصلی یکپارچه‌سازی کند یا خیر. در‌حال‌حاضر، علاقه‌مندان می‌توانند درصورت تمایل، اپلیکیشن مستقل لی‌اوت را دانلود و برای ارسال مجموعه تصاویر از آن استفاده کنند.

همچنین، به‌نظر می‌رسد اینستاگرام در حال توسعه‌ی چند ویژگی جزئی دیگر به این شبکه‌ی اجتماعی محبوب است. یکی از این ویژگی‌ها امکان اشتراک‌گذاری نظرات ارسال‌شده با دیگران است. یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که انتظار می‌رود به اینستاگرام اضافه شود و برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام مایه‌ی خوشحالی خواهد بود، اضافه‌شدن فیلترهای جدید اعلان است که با کمک آن امکان مرتب‌سازی لایک‌ها و نظرات و دنبال‌کنندگان جدید آسان‌تر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید