آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند در مغازه ها

    کد خبر :594513

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹، از آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند از مبدا در بین هزار واحد تجاری خبر داد.

سعید صالح محمود رباطی، گفت: با برگزاری مستمر دوره های آموزشی تفکیک پسماند خشک از مبدا ویژه کاسبان راسته های تجاری بازار بزرگ احسانی و جمع آوری منظم و تفکیک پسماند خشک آنها در حال حاضر توانسته ایم تناژ جمع آوری پسماند خشک از راسته های تجاری این محدوده را افزایش دهیم.

وی افزود: قبل از اجرای طرح جمع آوری بساط گستران پسماند خشک راسته تجاری توسط عوامل غیر مجاز جمع آوری می شد.

رباطی تصریح کرد: پس از اجرای طرح جمع آوری بساط گستران اداره مدیریت پسماند این حوزه با در اختیار داشتن خودروهای ملودی و مخزن های مصوب سازمان مدیریت پسماند روزانه در چندین نوبت ، اقدام به جمع آوری پسماندهای خشک حاصل از فعالیت های اقتصادی راسته های تجاری این محدوده می کند.

به گفته وی، علاوه بر وجود مخزن مکانیزه در این محدوده ۸ عدد مخزن ۲۴۰ لیتری ویژه جمع آوری پسماند خشک از ابتدا تا انتهای بازار جانمایی شد.

به گزارش مهر، رباطی بیان کرد: به منظور فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا توسط کارشناسان بازیافت این منطقه اقدام به آموزش صاحبان هزار واحد تجاری در خیابان احسانی با توزیع بیش از ۲۰۰ کیلوگرم کیسه ویژه پسماند خشک کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح آموزشگران اداره مدیریت پسماند با حضور در بین مغازه داران اطلاعات لازم در خصوص نحوه تفکیک پسماند را ارائه و بروشورهای آموزشی را توزیع کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید