آرمان زنگنه: تیم ملی بسکتبال شرایط برنده شدن در جام جهانی را دارد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۱
    کد خبر :594483

ملی پوش بسکتبال ایران گفت که این تیم در جام جهانی شانس برنده شدن دارد و حتی می تواند اسپانیا را به چالش بکشاند.

آرمان زنگنه در آستانه اعزام تیم ملی بسکتبال به محل برگزاری جام جهانی در چین گفت: شخصا برای دومین بار است که برای دومین بار است در این مسابقات شرکت می کنم و فکر می کنم از تجربه ای که از دوره پیشین این رقابت ها دارم بتوانم برای کمک به هم تیم هایم و تحقق اهدافی که داریم، استفاده کنم.

وی به تاثیر دیدارهای تدارکاتی اخیر اشاره کرد و گفت: دیدار با تیم های اروپایی به افزایش روحیه تیمی کمک زیادی کرده است بخصوص بردی که مقابل روسیه بدست آوردیم انگیزه بازیکنان را بیشتر و اتحاد میان آنها تقویت کرده است.

این ملی پوش بسکتبال تصریح کرد: این انگیزه در تیم ایجاد شده که می توانست تیم های بزرگ را هم شکست دهیم. در واقع دیدار با تیم های مطرح که از بسکتبال خوبی بهره می برند صد درصد در شرایط تیم و آمادگی بازیکنان تاثیرگذار است. در واقع این دیدارها مانند درس شب امتحان است.

به گزارش مهر،زنگنه افزود: وقتی تدارکات خوب داشته باشیم می توانیم با هماهنگی بهتر در مسابقات شرکت داشته باشیم و این شرایط الان در تیم ملی بسکتبال حاکم است. با شرایطی که داریم از شانس برنده شدن در جام جهانی برخورداریم و حتی می توانیم مقابل اسپانیا به گونه ای بازی کنیم که این تیم را به چالش بکشانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی بسکتبال با حضور ۳۲ تیم برگزار می شود، تیم ملی ایران ۹ شهریور در اولین دیدار به مصاف پورتریکو می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید