واکنش شورای شهر به فیلم آزارو اذیت سگ‌ها؛

لزوم ارائه هرچه سریعتر گزارش «سگها» به مردم

    کد خبر :594281

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: انتظار می‌رود شهرداری تهران نیز با توجه به حساسیت موضوع و مسائل پیش آمده در اسرع وقت نسبت به بررسی دقیق ماجرا و گزارش جزییات موضوع به شهروندان و نمایندگان آنان در شورا اقدام کند.

علی اعطا  در واکنش به انتشار فیلم آزار و اذیت سگ‌ها گفت: شهرداری اعلام کرده است که این فیلم قدیمی و مربوط به دو سال قبل است.

اعطا افزود: افرادی که نسبت به این اقدام مدیریت شهری سابق واکنش نشان دادند، البته حق اعتراض دارند و کسی نافی حق آنها به اعتراض شهروندی در این خصوص نیست، اما باید این حق را متقابلاً برای مدیریت شهری قائل شد که توضیح بدهد و انتظار می‌رود که معترضین نیز در آرامش کامل به این توضیحات توجه کنند و نهایتا نسبت به راستی آزمایی توضیحات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشخصا شهرداری تهران توضیح داده است که این فیلم‌ها مربوط به سال ۹۶ است گفت: البته انتظار می رفت که واحد سازمانی مربوطه با پیمانکار خاطی قرارداد مجددی نبندد تا با فشار افکار عمومی مجبور به خلع ید نشود و یا اینکه برخورد لازم با تخلفات صورت گرفته در همان مقطع زمانی انجام می شد.

وی با بیان اینکه می‌بایست برخورد با پیمانکار خاطی به اطلاع عموم مردم و به ویژه شهروندانی که نسبت به این موضوع حساس هستند، می رسید، گفت: از طرفی این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که در حال حاضر شهرداری تهران با حسن نیت موضوع را توضیح می‌دهد و ابعاد مختلف موضوع را تشریح می‌کند که اولا این فیلم قدیمی است و دوما این پیمانکار که همان پیمانکار خاطی دو سال قبل بود، خلع ید شده است. سوم اینکه با مأمور خاطی نیز برخورد شده است.

وی ادامه داد: بی‌تردید شورا نظارت جدی‌تری در این حوزه اعمال می کند و در صورت ضرورت تحقیقات لازم را آغاز خواهد کرد و علاوه بر آن اشکالات موجود را نیز برطرف می کند.

به گزارش مهر،اعطا افزود: انتظار می رود شهرداری تهران نیز با توجه به حساسیت موضوع و مسائل پیش آمده در اسرع وقت نسبت به بررسی دقیق ماجرا و گزارش جزییات موضوع به شهروندان و نمایندگان آنان در شورا اقدام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید