توسعه سامانه‌های ثابت دوربین‌های نظارتی و پلاک خوان‌ها در جاده‌های کشور

    کد خبر :594242

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه استفاده از دوربین‌های دستی کنترل سرعت دیگر در جاده‌های کشور جوابگو نیست، گفت: سامانه‌های ثابت و دوربین‌های نظارتی و نیز پلاک خوان‌ها باید در جاده‌ها توسعه پیدا کند.

سردار سید تیمور حسینی در ششمین قرارگاه کاهش تصادفات برون شهری پلیس همدان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس استان، گفت: با آینده نگری، تدبیر و نیز استفاده از همه توان و ظرفیتی که در اختیار داریم باید شرایط را برای آینده بهتر هموار کنیم.

وی افزود: در حوزه پلیس راه باید با برنامه‌ریزی دقیق، منسجم و هوشمندانه ماموریت‌های خود را اجرایی کنیم و تا زمانی که به نقطه مثبت و رضایت بخش نرسیدیم با قدرت به سوی هدف‌مان حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر حوادث جاده‌ای به دلیل خطاهای انسانی و بی‌توجهی رانندگان صورت می‌گیرد، گفت: باید با آموزش‌های جامع و مفید فرهنگ رانندگی مدرن و صحیح را به رانندگان بیاموزیم تا شاهد کاهش حوادث جاده‌ای در کشور باشیم.

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اهمیت دست افزارها در کنترل جاده‌ای، گفت: استفاده از دست افزارها علاوه بر تسهیل در ماموریت‌های کارکنان موجب کاهش خطرات احتمالی حوادث در جاده‌ها می‌شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسینی با اشاره به اینکه استفاده از دوربین‌های دستی کنترل سرعت دیگر در جاده‌های کشور جوابگو نیست، گفت: سامانه‌های ثابت و دوربین‌های نظارتی و نیز پلاک خوان‌ها باید در جاده به جایگزینی دوربین‌های دستی توسعه پیدا کند.

به گزارش مهر،رئیس پلیس راه کشور در خاتمه با بیان اینکه استان همدان یکی از استان‌های نمونه و شاخص در کنترل حوادث جاده‌ای است، گفت: در شهریور ماه به خاطر مناسبت‌های پیش رو و همچنین افزایش حجم سفرها قطعا شاهد افزایش تردد در سطح جاده‌های کشور هستیم که باید با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به کنترل مطلوب جاده‌ها اقدام کنیم.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه فرمانده انتظامی استان همدان گزارشی از اقدامات پلیس درکنترل حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی استان ارائه داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید