تحقق ۸۳ درصدی درآمدهای پایدار منطقه ۴ از ابتدای سال جاری

    کد خبر :593015

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۴ تهران از تحقق ۸۳ درصدی درآمدهای مستمر منطقه از ابتدای سال جاری خبر داد.

روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، زهرا پیروزی با اشاره به رشد میزان تحقق تعهدات درآمد پایدار نسبت به سال های گذشته، گفت: کسب درآمدهای پایدار در راستای توسعه پایدار شهری جزو الزامات مدیریت شهری است و در همین راستا، از ابتدای سال جاری ۸۳ درصد از تعهدات مصوب منطقه تحقق یافته که نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین مسائل شهرداری‌ها ایجاد منابع کافی درآمد جهت تامین هزینه خدمات ارائه شده است، افزود: درآمدهای پایدار یکی از درآمدهای قابل اتکاء برای شهرداری‌هاست که می‌تواند نقش بسیار سازنده‌ای در توسعه شهر داشته باشد و در این راستا باید در خصوص ارتقاء احساس مسئولیت شهروندان در انجام تکالیف شهروندی تلاش گسترده ای صورت گیرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه چهار گفت: فعالیت های بسیار قابل ملاحظه اخیر شهرداری تهران در خصوص شفاف سازی قدم اول شهرداری در حرکت بسوی جلب اعتماد شهروندان به منظور مطالبه رعایت تکالیف شهروندی است.

وی با اشاره به افزایش تحقق درآمدهای پایدار منطقه افزود: رشد ۸۳ درصدی تعهدات درآمدی پایدار منطقه در ۴ ماهه نخست سال ۹۸، نسبت به مدت مشابه در سال ۹۰ تا ۹۷ بالغ بر ۲ برابر بوده و این در حالی است که شرایط عمومی اقتصادی کشور در سال جاری سخت تر نیز شده است.

پیروزی تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه چهار همواره از جمله مناطق برخوردار محسوب می شود که اهم کسب درآمد در طول سنوات از طریق درآمدهای غیرمستمر همچون صدور پروانه و جواز ساخت و ساز تحقق می یافته، لذا این تغییر رویکرد و حرکت دادن آن به سمت درآمدهای پایدار مستلزم فعالیت های گسترده فرهنگی و پیگیر های حضوری همکاران منطقه خصوصا در سطح نواحی از شهروندان است که این افزایش کسب درآمد از نشانه های خوب و اثرگذاری تلاش منطقه بوده است.

به گزارش مهر،وی میزان تحقق درآمدهای این منطقه در ۴ ماهه اول بین سال های ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۰ به ترتیب ۶۴، ۴۰، ۶۵، ۵۳، ۵۰، ۳۲، ۳۵، ۳۲ درصد عنوان کرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه چهار خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند رو به رشد در تحقق اهداف درآمدی منطقه چهار ادامه داشته باشد و با تلاش تمامی همکاران این حوزه بتوانیم در شفافیت کامل شاهد افزایش تحقق درآمدهای پایدار این منطقه باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید