درخواست فدراسیون قایقرانی از کمیته المپیک برای کمک مالی ویژه

  • ورزشی
  • شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۳۳
    کد خبر :592977

اگرچه فدراسیون قایقرانی طبق مصوبه کمیته ملی المپیک بیش از یک میلیارد کمک مالی از این کمیته می‌گیرد اما رئیس این فدراسیون از هیات اجرایی خواستار کمک مالی خارج از سهمیه شده است.

 سهم فدراسیون قایقرانی از بودجه مصوب کمیته ملی المپیک برای فدراسیون های ورزشی در سال جاری، ۱ میلیارد و ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است اما علیرضا سهرابیان با در نظر گرفتن گستردگی فعالیت های قایقرانی در رشته های مختلف و حضور آنها در میادین کسب سهمیه المپیک، خواستار کمک مالی ویژه و خارج از سهمیه کمیته ملی المپیک شده است.

این درخواست امروز شنبه در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مطرح شد. سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی که از افراد دعوت شده به نشست بود، ضمن ارائه گزارشی کامل از وضعیت این رشته و ورزشکارانش برای کسب سهمیه المپیک، درخواست خود برای حمایت مالی – خارج از سهمیه مصوب – را پیگیری کرد.

در همین راستا قرار بر این شد تا در نشستی جداگانه این در خواست بررسی و به آن پاسخ داده شود.

به گفته کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، این نشست میان وی، فضل الله باقرزاده از اعضای هیات اجرایی و با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار خواهد شد.

سعیدی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر تاکید کرد که برگزاری این نشست به منزله موافقت با درخواست مطرح شده نیست. این موضوع باید به صورت دقیق بررسی شود و بر اساس شرایط به آن پاسخ داده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید