لزوم ترویج ازدواج بدون تشریفات بین جوانان

    کد خبر :592905

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ساده زیستی و ازدواج بدون تشریفات بین جوانان گفت: باید بسترسازی کنیم، تا سن ازدواج کاهش پیدا کند.

محمد مهدی تندگویان در همایش بزرگ ملی نقش جوانان و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه اسلام کاملترین دین عالم است که بنیانگذاری چون حضرت محمد(ص) داشته است، مگر می شود در چنین دینی اختلافی بین علمای شیعه و سنی وجود داشته باشد، گفت: در دین کامل اسلام که به برادری، رحمت، عدالت و مبارزه با ظلم بشارت داده است جای هیچ گونه اختلافی وجود ندارد مگر این که دشمنان و کفار به دنبال به هم زدن وحدت بین شیعه و سنی باشند.

وی با بیان اینکه حوزه جوانان بهترین بستر برای گسترش فرهنگ اسلامی و ناب محمدی در عرصه های ملی و بین المللی است، از سازمان های مردم نهاد جوانان خواست، تا با تالیفات مشترک دو مذهب و خروجی مناسب از این همایش بزرگ با نظر علمای تشیع و تسنن گردآوری کنند تا افق مناسبی جهت وحدت اسلامی ترسیم شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آفت تجمل گرایی و حب دنیا در بین جوانان گفت: باید فرهنگ ساده زیستی و ازدواج بدون تشریفات را در بین جوانان بستر سازی کنیم تا سن ازدواج کاهش پیدا کند. توجه وزارت ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان به صورت ویژه است و به همین منظور مدیران کل وزارت جهت رفع موانع و مشکلات حوزه جوانان در ماه یکبار به این استان پهناور سفر می کنند.

تندگویان فعالیت‌های جهادی در استان سیستان و بلوچستان را نیازی ضروری دانست و تاکید کرد: بهترین خدمت بی منت فعالیت‌های جهادی است که با کمک خیرین کشوری و همراه با تشکل های جوانان هم می توان کمک بزرگی به روستاییان صورت گیرد و هم در راستای وحدت اسلامی گام برداشت.

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان وی همچنین از حمایت جهادی سازمان های مردم نهاد جوانان استان سیستان و بلوچستان در بحث کمک رسانی به استان‌های سیل‌زده که خود نشان از وحدت بی نظیر در بین مردم ایران است، تشکر و قدردانی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید