ترامپ: آمریکایی‌ها انتخابی به جز رای دادن به من ندارند

    کد خبر :592597

رئیس جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی مدعی شد، آمریکایی‌ها انتخابی بجز این که در انتخابات ۲۰۲۰ به او رای بدهند ندارند و اگر او در این انتخابات پیروز نشود همه مزیتهای اقتصادی آنها از بین خواهد رفت.

به گزارش بازتاب، به نوشته پایگاه هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این اظهارات خود را در این تجمع در ضمن تحسین عملکرد خود در حوزه اقتصاد در دوره ریاست جمهوری‌اش مطرح کرد.

او مدعی شد: آمریکا اکنون بهترین اقتصاد را در دنیا دارد.

ترامپ در ادامه این ادعاهایش گفت، در صورتی که او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ از رقیبش از حزب دموکرات شکست بخورد بازارها دچار فروپاشی خواهند شد.

وی در این سخنرانی خود که در منطقه منچستر در نیوهمپشایر آمریکا ایراد شد گفت: مخلص کلام این است که هر چند من می‌دانم شما من را دوست دارید و این اتاق جشن عشق‌ورزی به من است اما همینطور می‌دانم شما انتخاب دیگری به جز رای دادن به من ندارید. زیرا در غیر این صورت همه چیز از بین خواهد رفت و تلف خواهد شد.

وی افزود: بنابراین چه شما من را دوست داشته باشید و چه از من متنفر باشید مجبور هستید به من رای بدهید.

این حرفهای ترامپ مشابه با اظهاراتی است که او چند ساعت قبلتر در گفت‌وگو با خبرنگاران در نیوجرسی مطرح کرده بود.

رئیس جمهور آمریکا در این اظهاراتش نیز مدعی شده بود در صورتی که آمریکایی‌ها سال آینده میلادی یک دموکرات را برای رهبری کاخ سفید انتخاب کنند رشد اقتصادی آمریکا به پایان خواهد رسید.

ترامپ تاکید کرد: خیلی رک باید گفت اگر در انتخابات ۲۰۲۰ به هر دلیلی این اتفاق (پیروزی دموکرات‌ها) رخ دهد شما خواهید دید که اقتصاد رو به نابودی خواهد رفت و من هم اکنون این را به شما می‌گویم.

این اظهارات ترامپ در پی تشدید جنگ تجاری آمریکا با چین و تاثیر این جنگ بر بازارهای آمریکا مطرح می‌شوند.

ترامپ در عین حال در بخش دیگری از صحبت‌هایش رسانه‌های خبری را متهم به تلاش برای آسیب زدن به اقتصاد آمریکا کرده و گفت، مطبوعات این کار را در عین حال به هدف آسیب زدن به شانس او برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ انجام می‌دهند.

ترامپ در توییتی گفت: مشکلی که آنها دارند این است که اقتصاد خیلی زیاد قوی است و به زودی ما پیروزی‌های بزرگ در حوزه تجارت و همانطور که همه می‌دانند در ارتباط با چین کسب خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید