توضیحات علی مسعودی درباره سریال کمدی تلویزیون

    کد خبر :591866

«علی مسعودی» از پایان تصویربرداری پخش ایران مجموعه تلویزیونی «آخر خط» خبر داد و گفت: در حال حاضر منتظر فراهم شدن شرایط برای رفتن به لبنان و سوریه برای ادامه تصویربرداری هستیم.

اخبار فرهنگ و هنر- وی همچنین به تغییر تهیه‌کننده سریال اشاره کرد و اظهارداشت: تا به حال آقای شیرمحمدی تهیه‌کنندگی کار را بر عهده داشتند که الان ایشان مجری طرح سریال شده‌اند و تهیه‌کنندگی بر عهده آقای شهیدی قرار گرفته است.

علی مسعودی که بیشتر به واسطه استنداپ‌هایش در خندوانه شناخته می‌شود، در پاسخ به اینکه کدام بازیگران به لبنان و سوریه خواهند رفت؟ عنوان داشت: خودم، شهرام قائدی، و عباس جمشیدی‌فر از جمله بازیگرانی هستیم که در آن بخش‌ها هم کار داریم اما 5 بازیگر دیگر نیز از ایران در این بخش ما را همراهی خواهند کرد. البته ناگفته نماند که بازیگرانی از لبنان و سوریه هم باید انتخاب کنیم.

وی درباره اینکه چه بخش‌هایی در سفر به لبنان و سوریه تصویربرداری خواهند شد نیز اظهارداشت: در این سریال ماجرایی روایت می‌شود که چند نفر دانسته و با هدفی مشخص راهی یک سفر می‌شوند. آنها می‌دانند که چرا می روند و چه هدفی را دنبال می‌کنند. ماجرایی که با زبانی طنز برای مخاطب گفته می‌شود.

به گزارش فارس، علی صبوری، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش در این سریال بازی می‌کنند.

مجموعه «آخر خط» مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید