پیدا شدن اجساد زوج سوئیسی پس از 75 سال

    کد خبر :59167

به گزارش روزنامه های محلی سوئیس در روز سه شنبه، اجساد زوج سوئیسی که 75 سال پیش هنگام چراندن گاو خود ناپدید شده بودند، از دل یخچال های طبیعی در حال ذوب پیدا شد.

بنا بر این گزارش، البسه و لوازم زوج سوئیسی، پس از 75 سال سالم همراه آنها پیدا شد.
مارسلین و فرنسیس دومولین 40 و 37 ساله، آخرین بار در 15 آگوست 1942 در نزدیکی روستای چندولین واقع در 125 مایلی شهر برن، دیده شده بودند.

پلیس در گزارش خود اعلام کرده است، اجساد زن و مردی که به حدود زمان جنگ جهانی دوم بر می گردند، به وسیله کارگر پیست اسکی نزدیک بالابر پیست پیدا شده اند.

بنا بر گفته آقای برنارد شانن، مدیر تل اسکی و بالا بر پیست، اجساد کنار هم بودند و در این 75 سال به دلیل دفن شدن در یخچال طبیعی کاملا سالم حفظ شده اند.

او افزود: به نظر می رسد، آقا و خانم دوملین درون یخچال سقوط کرده و همانجا دفن شده اند.

این زوج سوئیسی هفت فرزند داشتند که پس از ناپدید شدن پدر و مادرشان از هم جدا شده و برخی همراه بستگان و برخی در پرورشگاه به زندگی خود ادامه داده اند.

بنا بر این گزارش، جوان ترین دختر این زوج به نام مارسلین آدری دومولین که اکنون 79 سال دارد، به خبرگزاری ها گفته است: 15 آگوست 1942 اولین باری بود که مادرش، پدر را برای چراندن حیوانات همراهی کرد.

او همچنین افزود: مادرم همواره باردار بود و به همین دلیل، هیچ گاه توانایی همراهی پدر را نداشت. ما تمام عمر خود برای پیدا کردن آنها تلاش کردیم تا بتوانیم مراسم تشییع جنازه ای را که شایسته آنهاست، برگزار کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید